Nama penyanyi Virgoun memang tengah hangat diperkatakan selepas isterinya, Inara Rusli mendedahkan lelaki tersebut curang dengan perempuan lain.

Hal yang membuatkan isunya menjadi lebih sensasi adalah selain menyertakan bukti Virgoun curang dengan perempuan bernama Anisa Tenri, membiayainya, mengajak dirinya melakukan seks suami isteri di siang hari pada bulan Ramadan selain mendakwa penyanyi itu mempunyai fetish atau masalah mental terhadap seks.

Muncul buat pertama kali selepas isu tersebut menjadi sensasi, Virgoun melalui YouTube miliknya mengaku telah curang dan bersalah.

Namun penyanyi yang terkenal menerusi lagu Surat Cinta Untuk Starla itu tidak langsung menyentuh mengenai tuduhan isterinya mengenai masalah fetish atau ketagihan seks.

Sebaliknya vokalis kumpulan Last Child itu memilih menyampaikan permohonan maaf kepada pihak-pihak yang telah terkesan akibat sikap buruknya.

Malah, Virgoun dilihat menangis sewaktu meminta maaf kepada tiga anaknya hasil perkongsian hidup dengan Inara iaitu Starla, Faithlee dan Terang.

"Saya mohon maaf yang sebesar-besarnya kepada semua orang yang terseret dengan permasalahan ini, kepada teman-teman, keluarga saya, kepada manajemen, teman-teman saya di Last Child, kru," kata Virgoun.

"Yang paling utama adalah kepada anak-anak saya, saya mohon maaf yang sebesar-besarnya kepada Starla, Faithlee, dan Terang," ungkapnya seperti dilaporkan Insertlive.

Sebelumnya, Virgoun juga diketahui telah memasang peguam untuk membantu menguruskan perceraiannya dengan Inara.

Pasangan yang telah berkahwin sejak tahun 2014 itu dijangka akan ke mahkamah menguruskan konflik mereka pada minggu depan.

Virgoun didakwa memilih cerai kerana melihat ia sebagai jalan terbaik kepada permasalahan yang telah dilakukannya.