,
Viral

Didakwa Curang, Isteri Pemain Bola Sepak Indonesia Azizah Salsha Tampil Jernihkan Keadaan - "Rumah Tangga Kami Dalam Keadaan Baik..."

Firdaus
21/08/2024
10:17 MYT
Didakwa berlaku curang, isteri kepada pemain bola sepak kebangsaan Indonesia, Azizah Salsha tampil menjernihkan keadaan.

Rumah Tangga Dalam Keadaan Baik

Menerusi hantaran yang dimuat naik di Instagram Story, Azizah memberitahu bahawa rumah tangganya bersama suami, Arhan, adalah dalam keadaan baik.

"Saat ini rumah tangga kami dalam keadaan baik-baik sahaja...

"Terima kasih banyak untuk semua perhatian dan doa yang sudah disampaikan untuk saya dan suami saya.
"Saat ini rumah tangga kami dalam keadaan baik-baik sahaja," tulisnya.
Tidak terhenti di situ, Azizah meminta supaya tidak menimbulkan spekulasi serta memohon orang ramai agar menitipkan doa terhadap cabaran rumah tangga yang sedang dialami.
"Kami berharap jangan menyebarkan berita bohong atau fitnah di luar sana yang tidak sesuai dengan faktanya.
"Mohon doa terbaik untuk kami berdua, dan mohon berikan kami privasi dalam waktu ini. Mohon maaf atas kegaduhan yang telah terjadi," tambahnya lagi.

BERITA TRENDING: Isteri Pemain Bola Curang, ‘Sondol’ Kekasih Kawan Baik Sendiri & Ada Video Intim

BERITA TRENDING: Pecahkan Rekod Larian 100 Meter, Anak Rita Rudaini Dipuji Cemerlang - "Hebat! Main Bola Pandai, Belajar Pun Bijak"

BERITA TRENDING: Ruhainies Akui Diri Tak Sempurna, Berdoa Tuhan Pelihara Diri Dari Buka Aib Orang Lain - "Allah Peliharalah Hatiku..."

BERITA TRENDING: “Urusan Jodoh, Ajal & Maut Bukanlah Di Tangan Saya” - Mimi Lana

Sekadar info, nama Arhan sebelum ini trending di media sosial Indonesia apabila isterinya didakwa berlaku curang dengan kekasih sahabat baiknya sendiri.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

Bapa Bakar Anak Hidup-Hidup Kerana Keluar Rumah Tak Minta Izin

gempak
16/09/2024
07:55 MYT
Perbuatan kejam itu dilakukan Iwan Hasan, 44, terhadap puterinya, MH, 13, ketika kejadian di kediaman keluarga itu di Kelurahan Kota Baru, Ternate Tengah, Maluku Utara di Indonesia pada Khamis lalu.
Hiburan

Terima Banyak Mesej Bertanyakan Tentang Fazura, DJ Sonic Dedah Keperibadian Sebenar Isteri Fattah Amin - “Yang Rapat Saja Tahu…”

gempak
16/09/2024
07:25 MYT
Penyampai radio, DJ Sonic mendedahkan dia menerima banyak mesej di Instagram dan WhatsApp malah ada yang menghubunginya untuk bertanyakan mengenai isu melibatkan aktres Fazura.
Hiburan

Isu Rumah Tangga Fattah & Fazura, Umie Aida Titip Nasihat - “Kita Semua Tak Perlu Masuk Campur”

gempak
16/09/2024
03:55 MYT
Isu rumah tangga antara pasangan selebriti Fattah Amin dan Fazura baru-baru ini menggemparkan industri hiburan dan telah mendapat perhatian ramai termasuk rakan-rakan artis.
Hiburan

Yusof Haslam Tak Tolak Puteri Sarah & Syamsul Yusof Berjodoh - “Kalau Ditakdirkan Mereka Bersatu Kembali…”

gempak
16/09/2024
02:22 MYT
Pengarah Datuk Yusof Haslam menyatakan dirinya tidak menolak sekiranya Syamsul Yusof kembali berjodohan dengan Puteri Sarah.
Hiburan

“Hubungan Suami Isteri Perlu Ada Kepercayaan, Jangan Sebab Nafsu Anak-Anak Merana” - Elly Mazlein

gempak
15/09/2024
23:55 MYT
Meletakkan kepercayaan 100 peratus kepada pasangan, penyanyi dan pengacara popular Elly Mazlein mengakui tidak pernah memeriksa telefon mahupun dompet suaminya.