,
Viral

Didakwa Hangat Bercinta, Leona & Gabriel Prince Tampil Ulas Status Hubungan Terkini - "Sebenarnya Kami ..."

Firdaus
06/08/2024
08:27 MYT
Dikatakan sedang bercinta dengan penyanyi berasal dari Indonesia, Gabriel Prince, personaliti media sosial yang juga anak kepada pelakon Azhar Sulaiman, Kasih Iris Leona tampil menjelaskan status perhubungannya.

Hanya Gurauan

Leona, 24, menerusi hantaran di Instagram menyatakan kemesraan yang dipaparkan di media sosial hanyalah sekadar gurauan.

"Selama ini kami bergurau dan kami hanya berkawan...

"Sebenarnya tidak kami melawak sahaja, selama ini kami bergurau dan kami hanya berkawan," seloroh mereka.
Dalam pada itu, Leona dan Gabriel sempat berseloroh bahawa mereka sudah berkahwin dan majlis perkahwinannya akan berlangsung pada minggu hadapan.
"Kami tak bercinta, kami akan berkahwin pada minggu hadapan. Kami menjemput Mahalini dan Rizky untuk menyanyi di hari pernikahan kami," katanya.
Sekadar info, sebelum ini timbul khabar angin bahawa Leona dan Gabriel menjalinkan hubungan cinta apabila mereka dilihat rapat bersama menerusi beberapa entri yang dikongsikan di Instagram.

BERITA TRENDING:Isu Dakwaan Rampas Kekasih Leona Masih Dipersoal Umum, Cupcake Aisyah Mohon Semua Move On

BERITA TRENDING:“Sebelum Sembahyang Subuh, I Terfikir Nak Batalkan Perkahwinan” - Azhar Sulaiman

​BERITA TRENDING:Leona Dah Buat ‘Check Up’, Rasa ‘Annoying’ Netizen Asyik Cakap Fasal Tiroid - “Yang Tebal Itu Adalah Lemak, Saya Tak Sakit!”

​BERITA TRENDING:“Kalau Nelayan Tak Nampak Mungkin Saya Dah Meninggal Dunia” - Leona Dedah Pengalaman Hampir Ragut Nyawa Ketika Sertai Ekspedisi Kayak

Bukan itu sahaja, gosip tersebut menjadi lebih hangat selepas kedua-dua personaliti itu berkongsi posting mereka berpegangan tangan menjadi buah mulut netizen.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Yusof Haslam Tak Tolak Puteri Sarah & Syamsul Yusof Berjodoh - “Kalau Ditakdirkan Mereka Bersatu Kembali…”

gempak
16/09/2024
02:22 MYT
Pengarah Datuk Yusof Haslam menyatakan dirinya tidak menolak sekiranya Syamsul Yusof kembali berjodohan dengan Puteri Sarah.
Viral

Didakwa Amal Ilmu Hitam, 5 Individu Dipukul Sampai Mati

gempak
15/09/2024
20:38 MYT
Lima orang termasuk tiga wanita dipukul sampai mati kerana didakwa mengamalkan ilmu sihir di negeri Chhattisgarh di tengah India, pada Ahad.
Viral

Bulu Masih Di Bibir, Wanita Makan Kucing Hidup-Hidup

gempak
15/09/2024
18:39 MYT
Seorang wanita ditahan dengan helaian bulu kucing berada pada bibir dan darah di tangannya, di sebuah kawasan perumahan di Canton, Ohio, lapor akhbar Metro UK baru-baru ini.
Berita

Long Weekend! 2.2 Juta Kenderaan Keluar Ibu Kota, Lebih Tinggi Dari Cuti Hari Raya

gempak
15/09/2024
14:56 MYT
Peningkatan trafik yang tinggi berikutan pergerakan kenderaan keluar daripada ibu kota sempena cuti panjang dilaporkan lebih meningkat berbanding musim perayaan.
Berita

Terseret Bawah Treler, Peserta Himpunan RXZ Maut Elak Patung Penyu Di LPT2

gempak
15/09/2024
14:28 MYT
Gara-gara mengelak patung replika penyu yang terjatuh di atas lebuh raya, seorang peserta RXZ Members 6.0 maut dalam kemalangan di Kilometer 379.5 Lebuhraya Pantai Timur 2 (LPT2) dekat Ajil menghala ke Bukit Besi, Terengganu pada Ahad.