,
Laman Utama

Digelar ‘Bapa Cool’, Azhar Sulaiman Tak Nak Kongsi Cara Mendidik Anak - “Ia Akan Menjadi Suatu Yang Menyimpang Dari Agama…”

Asyikin Mayudin
01/01/2023
01:55 MYT
Perkongsian pelakon Azhar Sulaiman mengenai anak-anak perempuannya iaitu Kasih Leia Ixora dan Kasih Iris Leona di laman sosial sentiasa menarik perhatian netizen dan media.
Bagaimanapun, Azhar menerusi laman sosialnya memberitahu dia terpaksa menolak semua jemputan temu bual mengenai gelaran ‘Bapa Cool’ bersama wartawan dan program hiburan.
Mengucapkan terima kasih kepada media, Azhar berkata dia mengambil pendekatan itu kerana beranggapan cara dia mendidik anak-anaknya tidak sesuai untuk dikongsikan kepada umum.
“Terima kasih kepada semua wartawan dan program hiburan yang menghubungi saya baru-baru ini. Maaf saya terpaksa menolak semua jemputan untuk temu bual fasal ‘Bapa Cool’ topik ni.
“Bagi saya… cara saya hanya untuk saya dan keluarga dan ia bukan untuk dikongsikan dengan orang lain secara rasmi.
“Ia akan menjadi suatu yang menyimpang dari agama dan contoh tidak baik untuk keluarga lain ikuti. Tepuk dada tanya selera sendiri,” kata Azhar.
Malah, Azhar turut memberitahu dia perlu bertanggungjawab terhadap orang lain jika berkongsi perkara itu.
“Saya perlu bertanggungjawab jugalah untuk orang lain. Maaf kepada semua wartawan,” ujarnya lagi.
Sebelum ini, video anak perempuan sulungnya Kasih Leia Ixora mengadakan parti di rumah mendapat perhatian netizen yang turut menggelarkannya sebagai ‘bapa cool’.
Undi bintang digital dan content kegemaran Top 5 anda di Gempak Most Wanted Awards 2022 di sini.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Sedia Berkahwin Lepas Tamat Pengajian, Leona Mahu Jadi Suri Rumah Sepenuh Masa - "Saya Hanya Nak Menjadi Seorang Ibu"

gempak
21/08/2024
13:25 MYT
Pempengaruh dan anak kepada pelakon, Azhar Sulaiman, Kasih Iris Leona, mendedahkan hasratnya untuk bergelar suri rumah tangga dan ibu sepenuh masa.
Hiburan

Letak ‘Standard’ Tinggi Terhadap Lelaki, Leona Sukar Cari Jodoh - “Gigi Kena Teratur, Rupa Saya Tak Kisah Sebab Kebanyakkan Bekas Kekasih Bukanlah Kacak”

gempak
12/08/2024
02:55 MYT
Pempengaruh media sosial, Kasih Iris Leona mengakui disebabkan dia meletakkan ‘standard’ yang tinggi terhadap seseorang lelaki telah menyukarnya untuk mencari pasanganh hidup.
Hiburan

“Sebelum Sembahyang Subuh, I Terfikir Nak Batalkan Perkahwinan” - Azhar Sulaiman

gempak
24/06/2024
02:55 MYT
Pelakon Azhar Sulaiman mendedahkan dia pernah hampir nak membatalkan majlis perkahwinan dengan isterinya Chempaka Emalin Pahamin.
Viral

Leona Dah Buat ‘Check Up’, Rasa ‘Annoying’ Netizen Asyik Cakap Fasal Tiroid - “Yang Tebal Itu Adalah Lemak, Saya Tak Sakit!”

gempak
19/06/2024
01:55 MYT
Kerap menerima pertanyaan yang sama, pempengaruh media sosial Kasih Iris Leona memberi amaran terakhir kepada netizen agar tidak lagi bercakap mengenai bentuk lehernya yang didakwa menghidap penyakit tiroid.
Viral

“Nak Mengeluh Pun Tak Guna, Sebab Behar Arkitek Rumah Sendiri” - Azhar Sulaiman

gempak
09/06/2024
23:55 MYT
Pelakon Azhar Sulaiman menzahirkan rasa kecewa terhadap rekaan rumahnya sendiri selepas diceroboh oleh sejenis haiwan baru-baru ini.