,
Viral

Dipenjara Aniaya & Rog*l Binatang, Lelaki Tidak Suka Jadi Manusia Mahu Jadi Kuda

Maliah Surip
20/10/2024
20:55 MYT
Kisah sadis Adam Britton yang mempunyai kemahiran mengawal haiwan termasuk buaya menganiaya serta merogol binatang sejak beberapa tahun lalu berakhir apabila dia menerima hukuman penjara.
Lelaki British berusia 53 tahun tersebut dijatuhi penjara 10 tahun oleh mahkamah di Australia selepas didapati bersalah menganiaya, berlaku kejam dan merogol kira-kira 63 ekor haiwan selain memproses produk berkaitan penganiayaan kanak-kanak.
Britton antaranya menganiaya sekitar 42 ekor anjing dan merakam perbuatannya namun memberitahu pemilik mereka bahawa haiwan peliharan yang dihantar ke pusat jagaannya berada dalam keadaan baik.
Namun di sebalik semua bukti yang didedahkan di mahkamah, pengakuan Britton mengenai kehidupan lampau sehingga mendorong dia berkelakuan di luar kewarasan turun mencuri tumpuan.
Lelaki tersebut mengaku insiden dirogol seorang remaja berusia 18 tahun sewaktu mengikuti rombongan ke Perancis membuat dia benci manusia.
Sejak itu dia sentiasa berdoa untuk menjadi haiwan, khususnya kuda.
“Saya dirogol sewaktu berusia 13 tahun oleh budak lelaki 18 tahun. Saya menghabiskan seluruh masa dalam rombongan ke Perancis itu dengan membenci manusia.
“Apa yang saya ingat, saya tidak mahu menjadi manusia lagi. Saya mahu menjadi haiwan. Saya mahu jauh daripada semua masalah ini,” akui Britton seperti dilaporkan DailyMail.
Dia menyambung: “Saya mahu jadi haiwan. Saya mahu jadi kuda. Saya telah ke ladang kuda berhampiran setiap minggu dan jatuh cinta dengan kuda.
“Jadi sejak kecil saya berdoa ‘saya mahu jadi kuda’.”
Lebih jijik apabila dia mengaku telah memakan rambut dan menelan air liur kuda dalam usaha bertukar menjadi haiwan tersebut.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hollywood

Simon Cowell Kenang Kematian Liam Payne: “Anak Anda Punya Senyuman Seperti Anda”

gempak
19/10/2024
13:50 MYT
Dua hari selepas kematian Liam Payne, pengasas grup One Direction, Simon Cowell mencoretkan kedukaan di media sosial terhadap tragedi yang menimpa penyanyi itu.
Hiburan

Belum Setahun Cerai Dari Ammar Zoni, Irish Bella Nikah Baru: “Mungkin Terlihat Cepat, Tapi…”

gempak
19/10/2024
12:09 MYT
Pelakon Irish Bella berkongsi berita gembira apabila mengumumkan dirinya kembali memikul tanggungjawab sebagai seorang isteri.
Viral

Bengang Dengan Majikan, Orang Gaji Campur Air Kencing Dalam Makanan!

gempak
19/10/2024
11:49 MYT
Seorang wanita berusia 32 tahun yang bekerja sebagai orang gaji di Ghaziabad, negeri Uttar Pradesh, India, ditahan polis selepas memasukkan air kencing dalam makanan keluarga majikannya.
Viral

“Nafkah Kena Ikut Kemampuan Suami” - Madammu

gempak
19/10/2024
07:07 MYT
Usahawan kosmetik, Madammu berkongsi pendapatnya tentang pemberian nafkah daripada suami.
Hiburan

Ogy Tiada Niat Aibkan Sesiapa Dalam Teater Di Sebalik Topeng, Hanya Usik-Usik! - "Ia Realiti Sekarang"

gempak
19/10/2024
06:16 MYT
Pelakon dan penerbit terkenal, Fauziah Ahmad Daud tiada niat untuk mengaibkan sesiapa menerusi teater terbitannya berjudul Di Sebalik Topeng, sebaliknya sekadar ingin mengusik isu-isu semasa yang sedang hangat diperkatakan di media sosial.
BorakSeeni