Laman Utama

Diskaun Sehingga 80% & Pembelian Terbaik Serendah RM10 Di Jualan Mega Go Giler Go Shop!

Amri Hassan
14/07/2023
04:39 MYT
Jualan Mega Go Giler Go Shop, platform beli-belah barangan rumah dan e-dagang Malaysia telah kembali! Jualan tahun ini menawarkan diskaun kepada para pelanggan sehingga 80% dan pembelian terbaik serendah RM10 merangkumi pelbagai kategori dan jenama kegemaran anda.
Nikmati penjimatan tambahan dengan baucar beli-belah* untuk masa yang terhad: Diskaun RM15 dengan ‘GOGILER15’, diskaun RM30 dengan ‘GOGILER30’ dan diskaun RM50 dengan ‘GOGILER50’ serta penghantaran PERCUMA di Semenanjung Malaysia.
Jualan Mega Go Giler menampilkan tawaran bundle, jenama eksklusif di Go Shop dan pelbagai produk untuk keperluan anda seperti peralatan dapur, produk haiwan kesayangan anda, barangan fesyen dan produk barangan rumah:
Beli banyak dengan harga yang lebih murah: Tawaran Bundle seperti Kiss New York's Water Jelly Masks, Bundle Tuala Carrisa's Microfibre dan Set Super Saver Jeli Konjac Dolphin.
  • Dapatkan hanya di Go Shop: Jenama yang tidak boleh beli di tempat lain termasuk HÒM, La Belle, Sakura dan Royal Field.
  • Cantikkan ruang kediaman anda: Bantal Hotel Mewah Dunlopillo, Dehumidifier Pintar Primada, Rak Kasut Ajaib GTE dan banyak lagi.
  • Manjakan diri anda: Sarang Burung FGWalet, Set Penjagaan Kulit Salji Kristal SIMPLYSITI, Gel Lembut Minyak Ikan Stemlab dan banyak lagi.
  • Warnai almari pakaian anda: Bawal dan Tudung Shimah, Set Dompet Oscar Lelaki Lancaster Polo, Jam Tangan Classious Couple Quartz Olevs dan banyak lagi.
  • Lengkapi keperluan haiwan peliharaan anda: Tofu Cat Litter PINUT X COOKIE, Pet Diaper Potty Pads dan Mangkuk Minuman Air Pancut. Selain itu, satu hadiah misteri PERCUMA dengan perbelanjaan minimum RM200 untuk produk PINUT X COOKIE terpilih.
    Para pelanggan juga boleh menikmati tawaran terhad ini (selagi stok masih ada) dengan menonton Go Giler Mega Deals di Astro saluran 118, setiap hari pada pukul 11 ​​pagi dan saluran 303, setiap Isnin hingga Sabtu pada pukul 12 malam secara SIARAN LANGSUNG.
    Saksikan juga Marathon Edisi Khas secara siaran langsung pada 23 Julai dengan menonton Astro saluran 111 pada pukul 9 pagi, saluran 118 pada pukul 11 ​​pagi dan 3 petang dan saluran 303 pada pukul 12 malam.
    Untuk maklumat lanjut, layari www.goshop.com.my atau muat turun aplikasi Go Shop dari Google Play dan App Store.
    Topic Berkaitan
    Must-Watch Video
    Advertorial

    PayLater by Grab Lanjutkan Mid Year Sale 2.0 Dengan Tawaran Diskaun Sehingga RM25 OFF! Jom Shopping Sekarang!

    gempak
    20/06/2024
    11:30 MYT
    Zaman serba digital sekarang, semua benda yang kita nak, kita boleh pesan dengan hanya di hujung jari. Jimat masa dan tenaga.
    Hiburan

    Masih Post Produk Sokong Zionis?, Netizen Tegur Daiyan Trisha - “Stop Promote Produk Mereka..”

    gempak
    12/05/2024
    03:55 MYT
    Nama pelakon dan penyanyi, Daiyan Trisha hangat diperkatakan di media sosial baru-baru ini apabila didakwa masih tidak berhenti mempromosikan produk yang menyokong Israel.
    Viral

    ‘Wanita Igauan Ngeri’ Driver E-Hailing Kembali, Kali Ini Didakwa Kencing Di Tempat Duduk Penumpang

    gempak
    03/04/2024
    23:55 MYT
    Pelbagai dugaan dilalui oleh individu yang mencari rezeki sebagai pemandu e-hailing. Dan pelbagai ragam juga dapat dilihat sepanjang membawa penumpang ke destinasi yang ingin dituju.
    Gaya Hidup

    #Travelmana: A Villa By A River... Villa Nur Jannah Tarikan Baharu Di Janda Baik!

    gempak
    30/03/2024
    09:21 MYT
    Villa Nur Jannah terletak di Janda Baik, Pahang dengan keluasan 4,000 kaki persegi.
    Hiburan

    3 Kali Tangguh, Penganjur Nekad Teruskan Konsert Milenia, Tawar Diskaun 50% - "Saya Tak Mahu Dilabel Scammer"

    gempak
    24/01/2024
    11:09 MYT
    Konsert Milenia 2024 Live in Kuala Lumpur yang bakal berlangsung pada 27 Januari ini di Zepp Kuala Lumpur.