,
Laman Utama

Dituduh Tak 'Move On' Bila Guna Foto Aidil Dalam 'Family Tree', Rita Rudaini Bahasakan Netizen - "Tak Akan Nak Letak Gambar Lelaki Hang!"

Zulaikha Yusof
14/04/2021
06:20 MYT
Gara-gara memuat naik foto carta keluarga atau family tree, pelakon Rita Rudaini, 46, dituduh dengan netizen masih tidak move on dengan bekas suaminya, Mohd Aidil Zafuan Abdul Radzak, 34.
Tidak mendiamkan diri, Rita atau nama sebenarnya Rita Rudaini Mokhtar menegaskan kepada individu terbabit supaya berfikir secara waras sebelum meninggalkan komen.
"Tak akan family tree aku nak letak gambar lelaki hang? Tergila-gila kepala hotak hang! Nak komen biar cerdik sikit," tulisnya di ruangan komen.
Menerusi foto yang dikongsi di Instagram (IG), kelihatan anak keduanya, Airit Qaqa Arjuna sedang menyiapkan tugasan family tree yang diberi gurunya.
"Family tree lagi.. Mommy sebenarnya nak cetak gambar Hyun Bin ganti tempat daddy tapi mommy takut cikgu adik pengsan pula," tulisnya sebagai kapsyen.
Sebelum ini, ada pengikut bernama Dayang Najiha mendakwa pelakon filem Mami Jarum itu masih menaruh harapan terhadap Aidil walaupun sudah bercerai pada tahun 2013.
"Sis move on la. Si lelaki tu dah ada isteri dan anak dah. Hidup masing-masing la. Nampak sangat sis tergila-gilakan si lelaki. Kesian tengok sis. Masih menanti benda yang tak pasti," tulisnya.
Terdahulu, Rita berkahwin dengan Aidil pada 2008 namun bercerai pada September 2013.
Hasil perkahwinan tersebut, pasangan itu dikurniakan dua cahaya mata lelaki, Airit Rayyan Rizqin, 12, dan Airit Qaqa Arjuna, 10, yang kini di bawah jagaan Rita.
Aidil seterusnya berkahwin dengan Zarema Zainal pada 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata lelaki.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Bapa Miss Switzerland Jumpa Kepala Anak Dalam Tong Sampah Di Bilik Dobi, Suami Dakwa Pertahankan Diri

gempak
17/09/2024
17:17 MYT
Kisah pembunuhan tragis bekas peserta Miss Switzerland, Kristina Joksimovic masih menjadi perhatian dunia.
Hiburan

Afdlin Shauki Tak Masuk Campur Karier Seni Anak - “Dia Mahu Naikkan Nama Sendiri Tanpa Bantuan Saya”

gempak
17/09/2024
13:55 MYT
Pengarah dan pelakon, Datuk Afdlin Shauki akui tidak banyak masuk campur dalam perihal karier seni anak nya, Mia Sara meskipun baru-baru ini Mia turut serta membintangi filem arahannya, Baik Punya Ah Long.
Hiburan

Elly Mazlein Lebih Selesa Sembunyi Muka Anak - “Saya Letak Emoji Di Instagram Sahaja, Tapi Kalau Di..”

gempak
17/09/2024
07:55 MYT
Tidak mendedahkan wajah anak kepada umum, pelakon, penyanyi dan pengacara popular, Elly Mazlein, memang selesa dengan tindakan itu.
Berita

Bapa Bakar Anak Hidup-Hidup Kerana Keluar Rumah Tak Minta Izin

gempak
16/09/2024
07:55 MYT
Perbuatan kejam itu dilakukan Iwan Hasan, 44, terhadap puterinya, MH, 13, ketika kejadian di kediaman keluarga itu di Kelurahan Kota Baru, Ternate Tengah, Maluku Utara di Indonesia pada Khamis lalu.
Hiburan

“Hubungan Suami Isteri Perlu Ada Kepercayaan, Jangan Sebab Nafsu Anak-Anak Merana” - Elly Mazlein

gempak
15/09/2024
23:55 MYT
Meletakkan kepercayaan 100 peratus kepada pasangan, penyanyi dan pengacara popular Elly Mazlein mengakui tidak pernah memeriksa telefon mahupun dompet suaminya.