Sejak bergelar suami sekitar September tahun lalu, pelakon, Imran Aqil mengakui rezeki selepas berkahwin itu sangat luar biasa.

Menurut Imran, dia dan isterinya yang juga merupakan personaliti media sosial iaitu Dahlia Rizal menerima beberapa tawaran untuk menjadi duta.

“Betullah orang kata kalau kahwin ni rezeki melimpah limpah dan guru saya berpesan, jangan kita tak nikah kerana kurangnya rezeki.

“Tapi disebabkan saya pegang kata-kata itu, alhamdulillah syukur, rezeki tak putus. Terima kasih kepada isteri saya juga.

“Isteri saya banyak menyumbang dalam media sosial, saya hanya tumpang rezeki dia sahaja,” katanya kepada Gempak.

BERITA TRENDING: Suami Lupa Basuh Pinggan, Dahlia Rizal Merajuk Tidur Luar!

Bercakap memgenai pemilihan sebagai duta jenama Leeyana Rahman, Imran berkata pada mulanya mereka menyangka hanya diminta untuk membuat review koleksi baju raya namun ternyata rezeki yang diberikan adalah lebih besar.

“Sebenarnya agak sukar juga nak buat keputusan kerana ada beberapa jenama lain yang menawarkan kami menjadi duta.

“Tapi akhirnya kami memilih Leeyana Rahman kerana Dahlia sangat menyukai baju baju dari jenama ini.

“Saya ingat lagi dulu kalau ada promosi raya, saya selalu melihat baju Leeyana Rahman dari jauh. Namun pada ketika itu belum berkemampuan nak beli.

“Saya rasa sangat teruja menjadi duta untuk Leeyana Rahman, pada mulanya kami ingat hanya review baju sahaja sekali jadi duta. Alhamdulillah rezeki.

“Kami juga ingin mengucapkan terima kasih kepada Leeyana Rahman kerana memberi kepercayaan untuk kami menjadi duta,” katanya

BERITA TRENDING: “Dah Cari Resipi Sahur Tapi Tak Tahu Boleh Bangun Atau Tidak” - Dahlia Rizal Teruja Nak Berpuasa Bersama Suami

Untuk rekod, Imran dah Dahlia mendirikan rumah tangga pada 9 September 2023 selepas setahun bertunang.