Laman Utama

“Episod 4 Lagi Solid, Kita Akan Berkenalan Dengan Watak Underdog Tapi Berbisa” - Pengarah Bagi Hint Projek: Anchor SPM Malam Ini!

Hanafis Haris
05/04/2021
02:10 MYT

Episod tiga telah pun berlalu hampir seminggu dan hari ini tiba masanya penonton menyaksikan apa yang bakal terjadi dalam episod Projek: Anchor SPM seterusnya.

Jika sebelum ini ramai yang tidak menyangka tindakan Aizat dan Aaidaa mencuri kertas peperiksaan, kali ini apa pula nasib mereka?

Bagaimana pula konflik apabila Aizat mula jatuh hati pada Aaidaa? Adakah Jaja bakal cemburu?

Semuanya akan dipaparkan hari ini.

Sementara itu, menurut pengarahnya, Razaisyam Rashid, tayangan episod empat malam ini akan membongkar watak Botol lakonan Chubb-E.

“Tapi next week lagi solid! Kita akan mula berkenalan dengan Botol pula. Dia underdog tapi berbisa,” kata menerusi satu ciapan di Twitter.

Apapun jangan lepaskan peluang jam 9 malam ini di saluran Astro Citra.

Untuk pilihan alternatif, penonton juga boleh strim di platform Astro GO atau On Demand.

Sekadar info, Projek: Anchor SPM mengisahkan tentang sekumpulan pelajar tingkatan lima di Sekolah Tengku Isa Anuar (STIA) di Cameron Highlands, yang merupakan sebuah sekolah berasrama penuh berprestij.

Isu mula tercetus apabila Aizat lakonan Aedy Ashraf terdesak cuba mencari jalan mendapatkan keputusan 8A dalam peperiksaan percubaan SPM.

Aizat akhirnya berjaya bersekongkol dengan Aaidaa (Daiyan Trisha), dan menghasilkan sebuah pelan untuk membantu rakan- rakan seluruh tingkatan mereka cemerlang SPM melalui strategi meniru besar-besaran.

Drama ini turut dilakonkan oleh Nadhir Nasar (Hilmi), Chubb-E (Botol), Shasha Abedul (Jaja) serta nama-nama besar dalam industri seni tempatan seperti Adlin Aman Ramlie, Hasnul Rahmat Tony Eusoff dan Susan Lankester.

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

Menyundal Dalam Kebun Sawit, Wanita Warga Asing Didenda RM2,800

gempak
04/07/2024
04:55 MYT
Seorang wanita warga Indonesia didenda RM2,800 selepas mengaku bersalah di Mahkamah Majistret Muar, Johor atas pertuduhan menjalankan aktiviti persundalan dalam pondok di sebuah kebun sawit, bulan lalu.
Hiburan

Kes Rogol: Da'i Syed Tarik Balik Rayuan

gempak
04/07/2024
01:52 MYT
Pendakwah selebriti Da'i Syed atau nama sebenarnya Syed Shah Iqmal Syed Mohammad Shaiful, menarik balik rayuan terhadap keputusan Mahkamah Tinggi Shah Alam yang memerintahkannya membela diri atas pertuduhan merogol seorang wanita, lima tahun lepas.
Gaya Hidup

#FoodiesLife: Apa Rasa Makan Kulit Durian Cicah Sambal Merah? Aksi Berselera Lelaki Ini Ditonton Lebih 4.5 Juta Kali!

gempak
03/07/2024
21:33 MYT
Lain macam brader ni makan kulit durian...
Hiburan

Nizam Jentik Jentik Saksi Kemalangan Maut, Menangis Sampaikan Berita Kematian - "Puan... Suami Puan Ada Dekat Dengan Saya"

gempak
03/07/2024
20:55 MYT
"Eh, suami saya mana? Saya rasa tidak sedap hati, itu yang tergerak hati nak telefon," demikian kata-kata pertama daripada wanita yang merupakan isteri kepada mangsa kemalangan maut berhampiran Kolej Management & Science University (MSU), Shah Alam, Selangor pada Selasa.
Hiburan

Wanita Mirip Nonny Nadirah Kongsi Video Botakkan Kepala, Tulis Kata-Kata Tentang 'Friend Zone'

gempak
03/07/2024
20:55 MYT
Selepas sekian lama mendiamkan diri, akaun Instagram milik penyanyi dan pelakon Nonny Nadirah kembali 'hidup'.