,
Hiburan

Fadlan Hazim Nampak Kesukaran Ibu Bapa Bahagikan Kasih Sayang, Letak Sasaran Untuk Ada 2 Anak - “Walaupun Saya Ada Duit Berjuta Sekalipun…”

Asyikin Mayudin
09/09/2024
11:55 MYT
Melihat kesukaran ibu bapa untuk membahagikan kasih sayang yang adil kepada adik-beradik, pelakon Fadlan Hazim meletakkan sasaran untuk mempunyai dua orang anak.

Mahu 2 anak

Percaya pada rezeki anak, Fadhlan bagaimanapun berkata keputusan itu dibuat kerana mahu memberikan kasih sayang dan perhatian tidak berbelah bahagi.

“Saya dan isteri nak anak tapi tak ramai mungkin paling maksimum dua orang, sebab nak balik kampung ke Kazakhstan ada empat orang anak agak susah.

“Saya percaya rezeki anak tu dan walaupun saya ada duit berjuta-juta sekalipun maksimum saya tetap dua orang anak. Sebab saya adik-beradik ramai, empat orang pun dah kira ramai kan.

ARTIKEL BERKAITAN: Dilabel ‘Penyangak' Gara-Gara Berimej Rambut Panjang, Fadlan Hazim: “Saya Tak Terasa Sebab…”

ARTIKEL BERKAITAN: [VIDEO] Fadlan Hazim Potong Rambut & Cukur Jambang Buat Netizen Tak Keruan – “Wow Macam Kim Ji Hoon”

ARTIKEL BERKAITAN: Rumah Tangga Penuh Keberkatan, Hati Fadlan Hazim Kini Lebih Lembut - “Ada Orang Curah Kasih Sayang”

ARTIKEL BERKAITAN: Fadlan Hazim Berselera Makan Daging Kuda, Ramai Teringin Nak Rasa - "Wife Aku Kazakhstan Ajar Makan Makanan Dia”

“Saya tengok ibu bapa saya sebelum ini, mereka agak struggle untuk fokuskan kasih sayang. Semua dapat secukupnya, cuma perhatian mungkin kurang sikit.
“Kadang-kadang saya dengan adik-beradik pun cemburu sebab ada yang dia dapat saya tak dapat. Saya nak elakkan benda itu,” kata Fadhlan kepada Gempak.
Fadlan berkongsi perkara itu pada majlis pelancaran Elitez Gym di The Mont Kiara, Kuala Lumpur baru-baru ini.

Cuba dapatkan zuriat

Dalam pada itu, Fadlan atau Fadlan Hazim Anuwar, 32, berkata dia dan isterinya Aiya Mukhamedsalova, kini sedang mencuba untuk mendapatkan cahaya mata pertama,

“Perancangan memang ada, sekarang ni sedang mencuba. Jadi doa-doakan. Umur saya pun dah 32 jadi pada usia macamni sedang elok dah ada anak,” katanya.

Untuk rekod, Fadlan mendirikan rumah tangga bersama wanita berasal dari Kazakhstan iaitu Aiya Mukhamedsalova, 30, pada 16 Julai 2023.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Dilabel ‘Penyangak' Gara-Gara Berimej Rambut Panjang, Fadlan Hazim: “Saya Tak Terasa Sebab…”

gempak
08/08/2024
01:55 MYT
Aktor Fadlan Hazim berkongsi isterinya iaitu Aiya Mukhamedsalova teruja dengan imej terbaharunya kini yang berambut pendek.
Hiburan

[VIDEO] Fadlan Hazim Potong Rambut & Cukur Jambang Buat Netizen Tak Keruan – “Wow Macam Kim Ji Hoon”

gempak
12/07/2024
09:55 MYT
Aktor Fadlan Hazim tampil dengan imej baru apabila nekad memotong rambut dan mencukur jambang pada wajahnya, baru-baru ini.
Hiburan

Rumah Tangga Penuh Keberkatan, Hati Fadlan Hazim Kini Lebih Lembut - “Ada Orang Curah Kasih Sayang”

gempak
28/02/2024
03:38 MYT
Fadlan semakin gembira sejak beristeri.
Laman Utama

Fadlan Hazim Berselera Makan Daging Kuda, Ramai Teringin Nak Rasa - "Wife Aku Kazakhstan Ajar Makan Makanan Dia”

gempak
19/11/2023
13:55 MYT
Nampak menyelerakan bila Fadlan makan.
Laman Utama

Isteri Fadlan Hazim Dedah Punca Keluarga Tak Datang Majlis Kahwin - "Jangan Memandai Buat Andaian, Sebenarnya Ibu Saya ..."

gempak
17/07/2023
00:50 MYT
Jangan memandai-mandai.