Peminat MK daripada kumpulan K-Clique bersama dengan peminat Nabila Razali pastinya adalah gabungan yang sangat besar.

Bayangkan hanya dalam tempoh tiga hari, video klip lagu Peluang Kedua Nabila Razali ft MK mencecah hampir tiga juta tontonan.

Rata-rata peminat juga menyatakan mereka begitu seronok melihat lakonan MK di dalam klip video tersebut yang ternyata bersahaja dan mampu membuatkan mereka terpegun.

Dalam satu entri di Instagram miliknya, MK ternyata berterima kasih kepada semua yang memberikan sokongan kepadanya apabila turut sama dalam lagu yang cukup berhantu itu.

"Bismillah. Alhamdulillah. MK verse on Peluang Kedua M/V.LIRIK : Hamdan & Zamree. Bimbingan dan bantuan sepenuhnya dari abang saya Azree atau Tuju dalam kawalan dan arah suara, dan juga bantuan dari Mingaling atau Dr.

"Sokongan sepenuhnya dari keluarga , K-CLIQUE , Nabila Razali & Nabila Razali Entertainment, setiap individu yg terlibat dalam rakaman mv ini dan kamu yang menyokong.

MK begitu berterima kasih kepada semua yang terlibat dalam membikinan video muzik Peluang Kedua itu yang banyak membimbingnya sepanjang proses penggambaran.

Bismillah. Alhamdulillah. MK verse on Peluang Kedua M/V. LIRIK : Hamdan & Zamree. Bimbingan dan bantuan sepenuhnya dari abang saya Azree atau Tuju dalam kawalan dan arah suara, dan juga bantuan dari Mingaling atau Dr. . Sokongan sepenuhnya dari keluarga , K-CLIQUE , Nabila Razali & Nabila Razali Entertainment, setiap individu yg terlibat dalam rakaman mv ini dan kamu yg menyokong. ❤️ ? Terima kasih untuk pengalaman dan terima kasih sepenuhnya untuk setiap individu dan crew yg terlibat dalam membantu saya dan membimbing sepanjang proses penggambaran M/V Peluang Kedua ni. In syaa Allah, untuk yg akan datang lagi dan terus kedepan. ❤️?

A post shared by MK K-CLIQUE (@hairiwhuut) on


"Terima kasih untuk pengalaman dan terima kasih sepenuhnya untuk setiap individu dan crew yg terlibat dalam membantu saya dan membimbing sepanjang proses penggambaran M/V Peluang Kedua ni. In syaa Allah, untuk yg akan datang lagi dan terus kedepan," tulis MK lagi.


MK atau nama sebenarnya Muhammad Hairi Amin antara penyanyi rap yang sedang meningkat naik dan kumpulan K-Clique sendiri merupakan kumpulan rap yang sering menjadi perhatian ramai dalam industri muzik tanah air.