Gaya Hidup

#FoodiesLife: Apa Rasa Makan Kulit Durian Cicah Sambal Merah? Aksi Berselera Lelaki Ini Ditonton Lebih 4.5 Juta Kali!

Gempak
03/07/2024
21:33 MYT
Sedapnya bila makan durian pastilah pada isinya, ada lemak, manis dan pengikat selera pasti kerana bau semerbaknya.
Namun, lain pula bagi seorang lelaki pemilik akaun @gamiyatravel yang selamba menjamu selera dengan memakan kulit durian sambil mencicah sambal merah!
Apalah rasanya ya?
Yang penting, video yang dikongsikannya di TikTok itu telah mendapat lebih 4.5 juta tontonan warganet seluruh dunia.
@gamiyatravel
Duriyan♬ original sound - Gamiya Travel

BERITA TRENDING: Jual Durian RM8 Sekilo, Netizen Puji Sikap Pemurah Aliff Syukri! - "Perangai Walau Kadang Mak Sendiri Tak Boleh Faham, Tapi Dia Bersedekah"

BERITA TRENDING: Sherry Cuba Masak Udang Masak Tempoyak | You Know Nothing About Cooking | EP12

BERITA TRENDING: James Wan Lepas Gian Pekena Durian & Laksa, Panjat Tangga Batu Caves!

Isi durian sebenarnya nikmat!

Di ruang komen video itu, ramai netizen memberi reaksi lucu melihat lelaki itu dengan berseleranya makan kulit buah durian.
Kebanyakannya berpendapat bahawa tindakan lelaki tersebut memakan kulit buah durian adalah salah dan dia seakan-akan tidak dapat menikmati isi buah durian tersebut.

“Aku rasa dia makan kulit durian, isi dia pergi buang," tulis seorang pengguna.

Broken?

Selain dari komen yang serius, ada juga yang sempat bergurau ketika melihat video tersebut dengan menyatakan; “Ooohh begitu rupanya cara to eat durians…”
Sumber: TikTok Gamiya Travel

BERITA TRENDING: Jangan Campur Makanan & Minuman Ini Bersama Durian!

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Cari Kelainan, Penerbit Filem 'Siapa Tutup Lampu?' Pilih Pengarah Indonesia - "Saya Mahu Sesuatu Yang Mudah Diterima Penonton"

gempak
06/07/2024
09:49 MYT
Demi menyuntik kelainan dalam filem Melayu sulungnya, penerbit Punnagai Poo Gheetha daripada SG Entertainment & Advertising memilih sutradara Indonesia, Reka Wijaya sebagai pengarah filem Siapa Buka Lampu?
Viral

Viral Minum Air Basuhan Kaki Jemaah Balik Haji, Ini Komen Pendakwah - "Ia Tak Jatuh Syirik Tapi Satu Perbuatan Yang ..."

gempak
06/07/2024
08:55 MYT
Baru-baru ini kecoh di media sosial berkaitan tindakan beberapa orang wanita di Indonesia yang meminum air basuhan kaki pasangan suami isteri yang baru pulang dari menunaikan haji.
Berita

Askar Hilang 19 Hari Ditemui Selamat, Lemah Akibat Kelaparan Dan Dehidrasi

gempak
06/07/2024
07:35 MYT
Anggota Batalion Ke-7 Rejimen Sempadan (RS) yang dilaporkan hilang ketika menyertai Op Ukur bersama Jabatan Ukur dan Pemetaan (JUPEM) di sempadan Malaysia-Brunei di Limbang 18 Jun lalu, pada Sabtu.
Berita

Individu Narsistik Perlu Dielakkan Atas Dasar Kasih Sayang, Bukan Kerana Benci!

gempak
06/07/2024
06:55 MYT
Individu yang mempunyai penyakit gangguan personaliti narsistik (narcissistic personality disorder) atau sifat mengagumi diri secara berlebihan wajar dihindari agar tidak menyebabkan tekanan dan gangguan emosi.
Hiburan

Harumkan Nama Malaysia, Anak Saudara Siti Nurhaliza Rangkul Pingat Emas Dalam Pertandingan WCOPA Ke-27

gempak
06/07/2024
06:04 MYT
Anak saudara kepada penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza, Umai, berjaya merangkul pingat emas di 2024 Junior Champion Vocalist menerusi pertandingan antarabangsa World Championships of Performing Arts (WCOPA) Ke-27 di Los Angeles pada Sabtu.