Terkejut Miss K bila mendapat kiriman screenshot dari rakan Miss K, Sutinah Martijo.

Sutinah ni memang gemar melayari laman sosial Twitter dan dia telah terjumpa dengan foto nakal seorang jejaka yang dipaparkan di sebuah akaun.

Apa yang mengejutkan Sutinah, jejaka yang sedang beraksi 'nakal' itu wajahnya menyerupai anak seorang selebriti terkenal Malaysia!

Sutinah terus screenshot dan bagi dekat Miss K... Emmm... Bila Miss K tengok gambar tu dengan mata kepala sendiri, terkelu lidah Miss K.

Nampak macam seiras sangat, tapi Miss K pun tak nak tuduh-tuduh, takut ada pelanduk dua serupa... Kan dalam dunia ada tujuh orang yang muka sama..

Lagi pun, zaman sekarang ni pun terkenal dengan teknologi canggih yang boleh menyunting foto.. Power tau kuasa editing zaman sekarang...

Miss K malas nak fikir... Lebih baik Miss K husnuzon.. Takkanlah anak selebriti itu berani buat macam tu... Mesti ada orang nak kenakan jejaka itu dengan menyunting fotonya... Tak baik aniaya orang..

Atau ada orang yang beraksi nakal itu mempunyai muka seiras, mirip, sama, sebijik dengan anak selebriti itu... Boleh jadi juga kan?

Miss K: Jangan lupa tengok Super Spontan Xtravaganza malam ni.. Dengar cerita, semakin hangat pertandingannya!