Pasangan ikonik Hollywood, Julia Roberts dan George Clooney kembali digandingkan dalam sebuah naskhah baharu.

Kali ini, mereka akan terbabit dalam naskhah yang ditulis oleh Ted Melfi berdasarkan idea cerita Parker dan Daniel Pipski.

Ia diberi judul Ticket to Paradise dan akan menyaksikan mereka menjadi pasangan pasangan suami isteri yang sudah berpisah.

Antara lokasi yang menjadi pilihan kru produksi ini adalah Bali. Mengikut laporan media antarabangsa, Clooney dan Roberts akan 'terbang' ke Bali untuk menghentikan perkahwinan anak mereka.

Misi kali ini adalah untuk menghalang anak perempuan melakukan kesalahan yang sama seperti pernah mereka lakukan 25 tahun lalu.

Namun, sehingga artikel ini ditulis belum banyak butiran yang diberikan pihak produksi.

Meski demikian, portal Slashfilm melaporkan naskhah ini dibikin untuk diputarkan di pawagam berbanding untuk pasaran stream yang menjadi satu alternatif baharu sejak lebih 10 tahun lalu.

Menurut laporan tersebut. Ticket to Paradise diharapkan dapat menjadi filem romantik yang mengembalikan semangat dan perkembangan semula pawagam yang tenat sejak pandemik COVID 19 melanda dunia.

Roberts, 53, dan Clooney sebelum ini pernah digandingkan dalam beberapa filem pecah panggung termasuk sebagai Tess dan Danny Ocean dalam naskhah Steven Soderbergh iaitu Ocean’s Eleven, Ocean’s Twelve dan Ocean’s Thirteen.

Kredit Foto: Variety