Laman Utama

#GMWA2022: Antara Personal Life, Reviu Produk & Tips, Konten YouTube Selebriti Mana Paling Power?

Asyikin Mayudin
11/02/2023
13:55 MYT
Hanya tinggal beberapa hari sahaja sebelum menjelang malam kemuncak Gempak Most Wanted Awards 2022 (GMWA2022) yang bakal berlangsung pada 26 Februari depan.
Sudah pasti peminat serta penyokong influencer, content creator dan barisan artis sedang giat mengundi pilihan masing-masing bagi menjuarai kategori yang dipertandingkan.
Sebelum ini Gempak telah mengimbau kembali senarai top 5 bagi kategori Lagu Tergempak, kali ini, apa kata kita semak kembali calon-calon top 5 bagi ketagori Selebriti Digital Tergempak.
Siti Nurhaliza (1.08M subscribers)
www.youtube.com/@sitinurhaliza/videos
Bukan sahaja menjadi pujaan di hati peminat, malah content di saluran YouTube penyanyi tersohor negara Datuk Siti Nurhaliza juga menarik perhatian penonton sehingga mendapat lebih 1 juta subscribers. Malah peminat juga boleh menonton video muzik lagu-lagunya dan juga rakaman konsert yang pernah diadakan.
Ain Edruce (656K Subcribers)
https://www.youtube.com/@ainedruce7038
Pelakon Ain Edruce juga antara selebriti yang semakin aktif di saluran YouTube dan dia mempunyai lebih 656,000 subscribers sehingga kini. Boleh katakan semua content yang dikongsikan melibatkan kehidupan peribadi Ain bersama suami dan anaknya.
Sharnaaz Ahmad TV (355K subscribers)
www.youtube.com/@sharnaazahmadtv2739
Pelakon Sharnaaz Ahmad mula aktif di saluran YouTube dengan menggunakan nama Sharnaaz Ahmad Tv sejak setahun lalu. Biarpun masih baru namun Sharnaaz berjaya menarik lebih 355,000 subsribers. Content yang Sharnaaz ketengahkan di saluran YouTube miliknya lebih kepada reviu atau ulasan produk dan makanan.
The Tya’s Family (193K subscribers)
https://www.youtube.com/@TYAARIFINNW
Menantu kepada penyanyi Datuk Seri Siti Nurhaliza iaitu Tya Ariifin turut tercalon dalam kategori yang sama. Tya yang juga pelakon dari Indonesia ini mempunyai lebih 193,000 subscribers di saluran YouTube miliknya iaitu The Tya’s Family. Bukan sahaja berkongsi kehidupan peribadinya namun Tya juga mempunyai content melibatkan produk keluaran syarikatnya.
Zarul Umbrella (181K subscribers)
www.youtube.com/@ZarulUmbrellaOfficial/videos
Penyanyi Zarul Umbrella antara selebriti terawal yang mempunyai saluran YouTube sendiri. Sehingga kini, saluran YouTube Zarul sudah mempunyai 181,000 subscribers. Content yang disajikan juga agak menarik memandangkan Zarul banyak berkongsi temu bual bersama rakan selebriti yang pernah bertugas di syarikat penerbangan sama sepertinya.
Undi bintang digital dan content kegemaran Top 5 anda di Gempak Most Wanted Awards 2022 di sini.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Terima Mesej Berbaur L*cah, Ini Respons Ain Edruce: “Saya Tak Pernah Pakai Baju Jarang”

gempak
19/07/2024
02:55 MYT
Pelakon Ain Edruce meluahkan rasa berang apabila menerima mesej berbaur lucah daripada netizen yang tidak dikenali menerusi Instagram baru-baru ini.
Hiburan

Harumkan Nama Malaysia, Anak Saudara Siti Nurhaliza Rangkul Pingat Emas Dalam Pertandingan WCOPA Ke-27

gempak
06/07/2024
06:04 MYT
Anak saudara kepada penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza, Umai, berjaya merangkul pingat emas di 2024 Junior Champion Vocalist menerusi pertandingan antarabangsa World Championships of Performing Arts (WCOPA) Ke-27 di Los Angeles pada Sabtu.
Hiburan

Pulihkan Hubungan Sharifah Aini & Siti Nurhaliza Antara Pencapaian Huzz Yang Membanggakan

gempak
02/07/2024
06:34 MYT
Penyatuan dua penyanyi hebat iaitu Allahyarham Datuk Sharifah Aini dan Datuk Seri Siti Nurhaliza merupakan antara pencapaian membanggakan sepanjang Allahyarham Huzz bergelar wartawan hiburan.
Gaya Hidup

Reka Dua Busana Untuk Konsert Di Singapura, Ezuwan Ismail Puji Sikap Membumi Siti Nurhaliza - "Sampai Backstage Dia Dah Siap Solek, Bertelekung Tunggu Waktu Solat ..."

gempak
01/07/2024
02:54 MYT
Pereka fesyen, Ezuan Ismail kagum dengan cara kerja yang ditunjukkan penyanyi tersohor Datuk Seri Nurhaliza sepanjang dua hari berada di belakang pentas bersempena dengan Konsert Fenomena: Siti Nurhaliza Live In Singapore 2024, baru-baru ini.
Hiburan

Ada Yang Kurang Senang Sharnaaz Ambil Foto Berdua Dengan Amelia Henderson, Aedy Ashraf Komen - “Janganlah Marah, Dia Abang Saya”

gempak
12/06/2024
00:55 MYT
Pelakon, Aedy Ashraf akui tidak berasa cemburu apabila sahabatnya, aktor Sharnaaz Ahmad memuat naik foto bersama, Amelia Henderson beserta kapsyen pujian.