Pengacara dan usahawan hijab, Neelofa berkolaborasi dengan jenama bubble tea terkenal, Chatime untuk menghasilkan aiskrim milk tea.

Berkongsi gambar aiskrim enak itu di Instagram Chatime Malaysia, aiskrim berperisa teh susu itu akan disertakan dengan gula perang dan pearl untuk kepuasan penggemarnya.

“Vanilla ice cream is so yesterday. The original milk tea flavored ice cream with brown suger and pearls by Neelofa X Chatime Signature is coming to you soon!” tulis Chatime di Instagram mereka.

Vanilla ice cream is so yesterday? The ORIGINAL milk tea flavoured ice cream with brown sugar and pearls by @neelofa x Chatime Signature is coming to you soon! #chatimegang #chatimemalaysia #neelofaxchatime #chatimexneelofa #chatimegang #teampurple #tea #milktea #neelofa #boba #dessert #chatimenation

A post shared by Chatime Malaysia (@chatime.malaysia) on

Rata-rata peminat teruja dengan kehadiran aiskrim berperisa milk tea ini.

@geminais: Aiyooo good bye diet

@aryannali: Ohhhh myyyyy goddddddddddd!

@keeracakedherface: WAH DIABETES IM COMING FOR U

@westbites_kl: Ya Allah brown sugar! Weh jom serang Chatime!

@nitsume_: YASSSS AMAGAD

Terdahulu, Neelofa mengumumkan tentang kolaborasinya untuk membuka Signiture Café Chatime yang pertama di Malaysia.

Biarpun pihak Chatime masih berahsia tentang bilakah tarikh aiskrim milk tea ini akan dikeluarkan, pastinya peminat bubble tea akan ternanti-nantikan khabar baik ini setiap hari untuk mendapatkan aiskrim milk tea mereka.