Viral

Hadiri Mesyuarat & Menyapa Pelanggan...Anjing Ini Dilantik Sebagai Jurujual Hyundai!

Asraf Aided
05/08/2020
05:14 MYT
Komunikasi seorang jurujual memainkan peranan penting dalam melariskan sesuatu produk atau perkhidmatan yang ditawarkan.
Agak berbeza di Brazil, syarikat kereta Hyundai telah melantik seekor anjing sebagai jurujual di sebuah bilik pameran mereka di negara itu.
Anjing yang diberi nama Tucson Prime itu sering kelihatan mengunjungi lokasi terbabit sebelum dilantik menjadi sebahagian daripada warga Hyundai di cawangan itu.
Tucson telah diberikan kad pekerja dan dokumen pekerjaan penting sebagai satu tanda penghargaan.
Lebih menarik, Tucson juga terlibat dalam menghadiri mesyuarat, menyapa pelanggan, memeriksa kereta dan macam-macam lagi.
Pihak pengurusan juga telah mendaftarkan akaun Instagram buat Tucson, sehingga kini, jumlah pengikut akaun tersebut telah melebihi 40,000.
Sumber : Times of India
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Kes Dera Anjing, Pendera Rupa-Rupanya Figura Terkenal, Penyelamat Pula Dituduh Menculik? - "Padahal Dia Yang Rela ..."

gempak
03/07/2024
09:25 MYT
Penyelamat bebas yang dikenali sebagai Shima Aris mengesahkan anjing baka Husky yang telah dipukul oleh pemiliknya yang juga didakwa merupakan seorang figura terkenal dalam bidang sukan sudah selamat ditempatkan di klinik haiwan.
Hiburan

"Punyalah Jaga Macam Anak, Nak Jentik Pun Tak Sampai Hati" - Intan Najuwa Simpati Nasib Haiwan Didera, Mohon Jaga Penuh Kasih Sayang

gempak
02/07/2024
23:55 MYT
Pelakon jelita, Datin Intan Najuwa menempelak tindakan segelintir individu yang sewenang-wenangnya menganiaya dan mendera haiwan peliharaan.
Viral

Wanita Berjaya Selamatkan Anjing Kena 'Tinju', Namakan Kitster - "Buat Masa Sekarang Biarlah Ia Berehat"

gempak
02/07/2024
20:53 MYT
Kejadian seekor anjing jenis Husky berwarna hitam putih yang viral dipercayai didera berulang kali oleh seorang lelaki mendapat perhatian ramai.
Hiburan

Sedih Anjing Kesayangan Mati, Menantu David Beckham Saman Pendandan Haiwan

gempak
02/07/2024
07:40 MYT
Terlalu sedih kerana anjing jenis Chihuahua mati, pelakon Nicola Peltz meyaman pendandan haiwan tersebut yang didakwa menjadi punca kematiannya.
Viral

Isu Jurujual Kutuk Rakan Sekerja, 'Si Pengutuk' Ambil Tindakan Undang-Undang? - "Dia Yang Cabar, Sekarang Nak Main ..."

gempak
30/06/2024
05:55 MYT
Tular sebelum ini, sepotong video memaparkan dua wanita didakwa sedang memperlekehkan bekas rakan sekerjanya ketika membuat siaran langsung di TikTok.