Seperti yang ramai sedia maklum, filem Proksi telah menjengah pawagam di rumah anda menerusi Astro First, saluran 480 mulai 18 November lalu.

Sejak ditayangkan, filem yang menampilkan barisan pelakon handalan ini sering mendapat respon positif oleh kebanyakan penonton.

Proksi mengangkat kisah dan kejadian penyebaran berita palsu dan aktiviti penggodam yang sememangnya berlaku di alam realiti.

Menurut teraju utamanya Bront Palarae, dia berharap agar filem ini mampu membuka mata tentang penyebaran berita palsu dan kesan buruknya terhadap masyarakat serta negara.

"Kesan penyebaran berita palsu, betapa mudahnya kestabilan dan sistem negara juga masyarakat boleh bergolak.

"Hanya dengan elemen seperti penyebaran berita palsu, semua itu mudah bergoncang.

"Jadi saya berharap filem ini sedikit sebanyak boleh membuka mata kepada penonton di sebalik segala aksi yang dipaparkan," katanya.

Selain Bront, Proksi turut menampilkan Allahyarham Ashraf Sinclair, Sangeeta Krishnasamy, Datuk Rosyam Nor, Faizal Hussein, Siti Saleha dan ramai lagi.

Jangan lepaskan peluang menyaksikan Proksi di pawagam rumah anda!

Untuk melanggan sila ke Astro First, saluran 480 atau strim di Astro Go atau On Demand untuk pilihan yang lebih fleksibel. Dengan hanya RM15, anda boleh menonton selama 48 jam (2 hari) secara berulang-ulang.

Ikuti info dan klip-klip menarik tentang filem ini menerusi akaun Instagram, Facebook, Twitter Astro Shaw.