Sempena dengan Syawal yang bakal menjelma tidak lama lagi, pernah tak terfikir andai kata diberi peluang untuk beraya bersama selebriti pujaan?

Siapa kata angan-angan tidak boleh jadi kenyataaan? Apa kata cuba sertai contest istimewa yang ditawarkan oleh Watsons untuk pelanggan setia.

Semestinya Watsons merupakan antara salah satu destinasi membelah-belah yang tidak pernah mengecewakan sama ada dari segi tawaran produk dan juga harga yang ditawarkan.


Menariknya kali ini, selain pelanggan berpeluang untuk beraya bersama penyanyi, Ayda Jebat, Watsons juga menawarkan diskaun jualan Raya sehingga 50% untuk produk kesihatan, kecantikan, kosmetik serta barangan individu sepanjang promosi berlangsung.


Setiap barangan jenama Watsons yang dibeli dengan harga RM50, pelanggan berpeluang untuk bertemu Ayda Jebat menerusi acara Meet & Greet.

Selain itu, sempena Raya ini juga, Watsons menawarkan beli dua barangan Watsons atau lebih dengan potongan harga sebanyak 30%.

Tidak cukup dengan itu, kepada pelanggan yang memiliki kad Watsons, anda sememangnya bernasib baik kerana tawaran yang diberikan semakin menjadi-jadi.

Watsons juga menawarkan hadiah melebihi RM1 Juta kepada pelanggannya, hebat bukan?


Caranya mudah sahaja, anda cuma perlu:

Membeli belian RM100 dan ke atas dalam satu resit, termasuklah satu jenama yang disertai seperti Pure Beauty. Untuk maklumat lanjut, boleh juga melayari laman http://bit.ly/2PTt244.

Seronok kan! Bila lagi nak dapatkan peluang keemasan dan tawaran hebat seperti ini.

Tunggu apa lagi? Cepat serbu cawangan Watsons berdekatan anda sementara diskaun masih ada atau belilah sekarang secara online http://bit.ly/2H3IUxO

Ada Hati, Raya Menjadi-jadi!