"Pening kepala adoi!!!" itu lirik lagu Pening nyanyian Nabil Ahmad yang sering diusik Jihan Muse sepanjang mengacarakan beberapa rancangan televisyen.

Lagu Pening nyanyian Nabil sebagai duta Uphamol itu menjadi gurauan Jihan setiap kali berkongsi pentas! Siapa yang tak tertawa dengan telatah kedua-dua pengacara tersohor itu.

Nah! Akhirnya tiba giliran Jihan menjadi penyanyi pula menerusi duet lagu Sakit Kepala.

Lagu yang menampilkan Jihan untuk iklan Uphamol itu turut disertai dengan muzik video yang dirakamkan sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan baru-baru ini. Memang happening!

Tapi, agak-agaknya siapa yang lebih happening atau pening sebenarnya? Nabil atau Jihan?

Diorang ni memang tak nak kalah la kalau diberi peluang. Tengok jela video bawah ni siap nyanyi secara langsung versi lagu gabungan lagi. Apa yang menarik Jihan siap bawak supporter tegar dia lagi kat Meletop set. Tercabar betul Nabil kali ni.



Sama seperti aktiviti harian yang kita lalui pun, siapakah biasanya yang senang sakit kepala apabila berdepan sesuatau masalah? Lelaki atau perempuan?

Jadi, untuk mengurangkan rasa sakit kepala dan pening-pening itu, apa kata anda serta cabaran muzik video mash up Sakit Kepala ini dengan versi anda sendiri. Mudah je!



1. Hantarkan video/ muzik audio/ suntingan video mash up Sakit Kepala anda secara kreatif menerusi Instagram sepanjang tempoh dari 23 Jun hingga 14 Julai.

2. Karya kreatif anda itu perlulah berdurasi 30 hingga 60 saat sahaja.

3. Follow Instagram rasmi Uphamol (@uphamol_official).

4. Letakkan hashtag #Uphamol650 #TeamPeningNabil #TeamPeningJihan dan tag akaun Instagram sama ada Jihan (@JihanMuse) atau Nabil (@Nabilzira).

Anda akan berpeluang memenangi hadiah bernilai RM10,000 secara keseluruhan.

Pemenang tempat pertama akan membawa pulang RM3,5000, tempat kedua RM2,000, ketiga RM1,500 dan 10 hadiah saguhati RM300 serta baucer Guardian!

Senang saja kan! Tunggu apa lagi, jom serta cabaran Sakit Kepala Uphamol hari ini juga...