Siapa tak kenal dengan Yuna. Sebut sahaja namanya, bukan hanya di Malaysia bahkan seluruh dunia mengenali figura tinggi lampai ini.

Kejayaannya dalam bidang nyanyian dan seni cipta lagu sudah terbukti dan dikagumi ramai.

Anda juga sebenarnya boleh menjadi sebahagian daripada fenomena muzik dunia dan dibantu oleh Yuna sebagai mentor anda.

Menyedari bahawa bimbingan individu berpengalaman itu perlu untuk menonjolkan bakat artistik, HP Malaysia memberikan peluang kepada anda untuk menyertai HP Creators of Tomorrow Mentorship Project!

Menerusi projek tersebut, lima bakat akan dipilih dan berpeluang untuk menyertai bengkel eksklusif secara virtual bersama Yuna selama dua hari.

Caranya sangat mudah! Anda perlu menghantarkan video ujibakat anda menyanyi atau bermain alat muzik sebelum tarikh tutup 22 November 2020.

Pertandingan ini terbuka kepada semua pemuzik dari apa jua latar belakang atau tahap kemahiran.

5 finalis yang terpilih akan menyertai bengkel bersama Yuna. Daripada bengkel itu, Yuna akan memilih hanya seorang pemenang yang akan memenangi sebuah komputer riba HP Envy dan sesi khas bersama Yuna.

Maklumat lanjut layari www.HPMalaysia.com/MentorshipProject.

HP Malaysia sentiasa berinovasi dan menerapkan HP Creat Ecosystem untuk memenuhi keperluan ramai.

Dengan adanya HP Creators of Tomorrow Mentorship Project, ia akan menggalakkan lebih ramai golongan muda berkarya dan menjadi lebih kreatif pada masa akan datang.

HP Envy merupakan komputer riba peribadi yang direka untuk versatiliti dan pengguna yang sentiasa sibuk.

Dengan paparan yang lebih jelas, kualiti penggunaan yang optimum dan ciri-ciri keselamatan yang meyakinkan, HP Envy adalah pilihan ideal untuk sesiapa sahaja tidak kira amatur atau profesional.

Tonton video ini dan ikuti cara-cara menyertai HP Creators of Tomorrow Mentorship Project bersama Yuna.



Perlukan peranti untuk melaksanakan perjalanan muzik anda? Guna kod: ENVY100 di Shopee untuk mendapat baucar bernilai RM100 untuk pembelian HP ENVY 13, HP ENVY 15 dan HP Spectre x 360 dari sekarang sehingga 30 November 2020.






Anda akan berpeluang untuk membawa pulang hadiah percuma bernilai RM409, termasuk sebuah HP Pavilion Backpack, tetikus HP Wireless dan Kaspersky Internet Security untuk peranti anda. Maklumat lanjut di https://shopee.com.my/m/hp-mega-offers.

Sempena 11:11 stor atas talian HP Shopee menawarkan potongan sehingga RM150 + RM409 hadiah percuma selama sehari apabila anda berbelanja minimum RM3,000 produk HP. Layari https://shopee.com.my/hponlinestore untuk info.