Semalam pelakon popular Hairul Azreen berkongsi berita gembira apabila ibunya yang dimasukkan ke hospital akibat strok sudah boleh keluar daripada hospital dan tahap kesihatannya semakin baik.

"Alhamdulilah Mak dah boleh keluar, btw thank you ramai yang doakan mak saya cepat sembuh Alhamdulilah dgn izin Allah selepas 5 hari mak saya sihat & boleh bawa keluar.

"Thank you DM saya pasal urut, ubat-ubat dan supplement untuk stroke. Saya sangat hargai. love guys yang semua ambil berat pasal family saya," tulis Hairul.

Alhamdulilah Mak dah boleh keluar, btw thank you ramai yang doakan mak saya cepat sembuh Alhamdulilah dgn izin Allah selepas 5 hari mak saya sihat & boleh bawa keluar, thank you dm saya pasal urut , ubat2 dan supplement utk stroke saya sangat hargai?? love guys yang semua ambil berat pasal family saya

A post shared by HAIRUL AZREEN IDRIS (@hairulazreen) on


Hari ini pula Hairul menyambut hari kelahiran isterinya, Hanis Zalikha yang ke 30 tahun. Berlainan daripada tahun-tahun sebelumnya, kali ini mereka menyambut bersama dengan bermain badminton.

"Happy Birthday to my forever partner Hanis Zalikha yang ke 30 tahun. Inilah muka kita pada tahun 2020. Inilah partner sehidup semati saya, inilah partner business saya, inilah partner yang sama besarkan anak-anak.

"Inilah partner yang selalu support saya. Hari ni 9 October 2020 dia jadi partner badminton saya pulak. I love you very strong ayang," tulis Hairul buat isterinya yang tercinta.

Happy Birthday to my forever partner @haniszalikha yang ke 30 tahun, Inilah muka kita pada tahun 2020 Inilah partner sehidup semati saya, Inilah partner business saya, Inilah partner yang sama besarkan anak2, Inilah partner yang selalu support saya ?? Hari ni 9 October 2020 dia jadi partner badminton saya pulak, I love you very strong ayang

A post shared by HAIRUL AZREEN IDRIS (@hairulazreen) on


Hairul Azreen dan Hanis Zalikha mendirikan rumah tangga pada tahun 2015 dan mereka dikurniakan dengan dua orang cahaya mata, Yusuf Iskandar dan Alisa Aisyah.