Pelakon dan model Ikmal Amry mendedahkan dia bakal menamatkan zaman bujang dengan personaliti media sosial, Najla Samshul pada 19 Disember 2020.

Majlis pernikahan pasangan itu akan berlangsung di kampung halaman Najla di Negeri Sembilan sebelum resepsi sebelah lelaki pada 27 Disember di Subang.

"Kami akan adakan dua majlis sahaja, satu di Kuala Pilah dan di sebelah saya akan diadakan di Subang Jaya pada 27 Disember nanti.

"Setakat ini persiapan sudah berjalan dan Najla banyak membantu saya disebabkan saya sedikit sibuk dengan kerja," katanya kepada Gempak.

Ikmal yang ditemui pada majlis sidang media dan menandatangani kontrak perjanjian bersama Absolut Talents & Management di Bangsar baru-baru ini memberitahu kini melengkapkan diri dengan persiapan rohani.

"Saya lebih mempersiapkan diri daripada segi rohani, bagaimana untuk menjadi suami yang baik sebab bukan satu perkara yang mudah untuk jaga anak orang.

"Saya banyak minta nasihat daripada kawan-kawan yang sudah berkahwin dan bertanya sendiri pengalaman mereka," tambahnya.

Pasangan itu berkenalan sejak tiga tahun lalu dan telah mengikat tali pertunangan pada 27 Mei 2020.