Kehidupan remaja yang terlalu obsess terhadap media sosial? Sanggup ‘singkirkan’ kawan sendiri untuk jadi yang terbaik? Biarpun ada nyawa yang terkorban? Apa yang sebenarnya berlaku?

Drama siri original terbaharu Gempak berjudul IMperfect kini bersiaran di kaca televisyen anda menerusi saluran Astro Ria (104).

Episod lalu menyaksikan Elena sudah memohon maaf selepas tular video pergaduhannya dengan seorang pengarah, namun netizen tetapi mengutuknya kerana dikatakan tidak ikhlas.

Elena juga meminta pandangan Saga bagi memulih semula popularitinya di media sosial dan Liza sudah berjaya mendedahkan penyebaran video pertengkaran Elena.

Memasuki episode ketiga hari ini, Liza memberitahu Saga yang dia ingin menjadi ‘media influencer’ berjaya seperti Elena dan meminta Saga untuk turut menjadi pengurusnya. Saga meminta Liza menunjukkan kelebihannya berbanding ‘media infuencer’ lain terlebih dahulu.

Sementara itu, Elena telah mengajak Adam untuk makan malam dan mengarahkan Liza membuat segala persiapan. Elena juga terpaksa menerima tawaran ‘photoshoot’ untuk Fashion Butler dengan Alicia di mana mereka saling cuba menunjukkan kehebatan masing-masing.

Dikesempatan itu, Liza membuat keputusan untuk jalani ‘makeover’ agar penampilannya mencerminkan seorang ‘influencer’ berjaya. Elena terkejut melihat penampilan baru Liza yang agak menyerupai dirinya. Dia juga kurang senang melihat Liza asyik dengan media sosialnya.

Berasa tidak senang dengan Liza, Elena bertindak mengingatkannya agar lebih memberikan tumpuan pada tanggungjawab kerja. Ketika makan malam, Elena memberi kejutan kepada Adam dengan melamarnya.

Namun adakah Adam menerima lamaran tersebut? Saksikan IMPerfect lakonan Bella Dowanna, Nia Atasha, Dini Schatzmann, Linda Hashim, Daniel Fong, Daniel Cheang dan Natrah Khalid.

IMperfect ditayangkan pada setiap Rabu, jam 9:30 malam mulai 28 September 2022 melalui saluran Astro Ria (104) serta turut boleh distrim menerusi On Demand di Astro Box dan aplikasi Astro Go untuk pilihan yang fleksibel.