Untuk menjadi seorang KOL IG, anda perlu mempunyai ciri yang unik dan menarik untuk mengambil perhatian para pengguna internet untuk follow akaun anda.

Dengan pelancaran terbaru HUAWEI dengan fon nova 5T ni, ia dapat membantu anda dalam perjalanan untuk menjadi seorang KOL IG dengan ciri-ciri unik yang dipadatkan lagi dengan prestasi kamera yang unggul.

Luaran Yang Menarik


HUAWEI nova 5T mempunyai gradient color yang amat unik yang dipadankan dengan reka bentuk logo minimalis, ia sesuai untuk digunakan untuk gambar-gambar OOTD yang hanya unik untuk anda sahaja!



HUAWEI nova 5T didatangkan dengan 3 warna unik iaitu Midsummer Purple, Crush Blue dan warna hitam moden.



Gambar Berkualiti Profesional


Dengan satu fon HUAWEI nova 5T ni saja, anda boleh mengambil gambar seperti DSLR. nova 5T adalah fon terbaik untuk anda yang ingin menjadi KOL. Lihatlah gambar-gambar di bawah ni yang diambil dengan HUAWEI nova 5T:

1) 48MP kamera belakang dengan SONY ½” sensor, 4-dalam-1 gabungan cahaya, f/1.8 yang dapat mengambil gambar berkualiti tinggi walaupun dalam keadaan gelap.



2) 16MP kamera super wide angle dengan 117° FOV, f/2.2 yang dapat mengambil gambar dengan sudut yang luas walaupun dalam keadaan sempit.



3) 2MP kamera depth assist, f/2.4 yang menonjolkan elemen utama dalam foto anda.



4) 2MP kamera makro, f/2.4 untuk foto jurang dekat yang menakjubkan




5) 32MP kamera selfie, f/2.0 dengan pengcahayaan potret 3D untuk kualiti yang terbaik bagi foto-foto swafoto.


Prestasi Unggul Dengan Harga Yang Berpatutan



HUAWEI nova 5T yang terbaru ni mempunyai cip perdana Kirin 980 yang dicipta oleh HUAWEI. Dengan cip Kirin 980, pemprosesan kamera dan prestasi GPU ditingkatkan sebanyak 46%.

Ini bermakan anda boleh mengambil gambar-gambar yang berkualiti tinggi tanpa membimbangkan fon akan menjadi lag.

Selain itu, nova 5T dikuasakan dengan EMUI 9.1 yang mangaktifkan GPU Turbo 3.0 yang memberikan pengalaman permainan yang terbaik dengan mengurangkan penggunaan bateri tetapi tidak mengurangkan kualiti permainan.

DO NOT DISTURB mode with the new Huawei Nova 5T. It’s that simple now. Pre-order available until 5 Sept 2019 (Link in my Bio) w/ exclusive gifts worth up to RM325, comprising of HUAWEI mini speakers & HUAWEI SuperCharge in-car charger. . . . . #HUAWEInova5T #BestEntertainmentSmartphone #HUAWEIMobileMY

A post shared by pindaPanda (@pindapandaonly) on


Dengan nova 5T, anda juga boleh set video ringtone untuk kawan-kawan dan keluarga untuk ringtone yang unik daripada yang lain.​



Pra-pesan sekarang untuk mendapatkan freebies dari HUAWEI


HUAWEI nova 5T ni dijual pada harga pasaran RM1599.

Jika anda pra-pesan dari Ogos 29 hingga September 5, anda akan mendapat hadiah sebanyak RM325 (HUAWEI mini speakers bernilai RM198, HUAWEI SuperCharge car charger bernilai RM127 dan waranti 1 tahun (tamat tempoh pada 30 September 2019).

Anda boleh membuat pra-pesanan di stor online HUAWEI.



Selain itu, HUAWEI juga menawarkan Level-up Program bagi siri nova. Dari September 7, anda boleh mengunjungi mana-mana outlet jualan HUAWEI untuk menyertai aktiviti trade-in ini!

Manakala untuk MediaPad M5 Lite 10 yang baru dibuka untuk pra-pesanan telah kehabisan stok. M5 Lite 10 dipadatkan dengan eye-protection dan sistem bunyi yang disahkan oleh Harman Kardon.

Anda boleh mendapatkannya pada harga RM1299, dan jika anda membelikannya melalui link ini, anda akan mendapat HUAWEI mini speakers dan Mpen yang bernilai RM268 secara percuma.

Sila nantikan jualan terbuka pada September 7!