Keyakinan diri boleh dianggap sebagai perkara yang rumit kerana ia merupakan kepercayaan bahawa dirinya mampu mengendalikan kehidupannya serta segala cabaran yang dihadapi dengan jayanya.

Keyakinan diri amat penting untuk seseorang bukan sahaja melaksanakan dalam tugas harian dengan sempurna tetapi juga dalam langkahan mendekati pencapaian matlamat dan cita-cita.

Sebagai sebahagian daripada rutin penjagaan diri, kebanyakan para wanita mencabut atau mencukur bulu di bawah lengan. Ini boleh mengakibatkan kulit menjadi kusam dan tidak rata yang menjadikan para wanita kurang yakin dengan penampilan diri.



Kini, anda tidak lagi perlu risau kerana Nivea ada jawapan dan penyelesaiannya untuk mengembalikan semula keyakinan diri. Deodoran ‘NIVEA Extra Whitening‘ yang dirumuskan khas untuk para wanita, mengandungi Vitamin C dengan 95% ketulenan yang boleh membantu memulihkan semula kulit anda daripada masalah kulit kusam dan tidak rata akibat cukuran dan pencabutan bulu pada bahagian bawah lengan.

Deodoran ‘NIVEA Extra Whitening‘ juga akan memastikan anda sentiasa berbau wangi dan berasa segar sepanjang hari walaupun selepas sehari suntuk dengan aktiviti seharian.

Dapatkan Deodoran ‘NIVEA Extra Whitening‘ sekarang dan sertai peraduan Bangkitkan Cerah dan Seri Dirimu dengan Nivea mulai sekarang hingga 31 Ogos ini.



Anda cuma perlu lengkapkan ayat ini dengan komen yang menarik: Keserian/Keyakinan amat penting bagi saya kerana...

Sementara itu anda juga bakal berpeluang untuk bertemu dengan dua orang pelakon hebat iaitu Daiyan Trisha dan Hannah Delisha.

Dapatkan Deodoran ‘NIVEA Extra Whitening‘ di pasaran sekarang untuk merasai kelainannya pada kulit anda serta membangkitkan kecerahan dan keserian dirimu.