Sedar tak sedar, Ramadan tiba lagi! Seperti biasa, juadah dan minuman lazat sentiasa menjadi pilihan untuk berbuka puasa.

Namun makanan dan minuman lazat semata-mata tidak bermakna jika ia kurang khasiat kerana badan kita amat memerlukan nutrien untuk kembali bertenaga semula selepas seharian berpuasa.

Itulah sebabnya anda perlu memilih MARIGOLD Peel Fresh sebagai minuman ketika berbuka. Ia bukan sekadar lazat dan menyegarkan malah lengkap dengan nutrien, vitamin A,C,E dan antioksidan penting yang diperlukan oleh tubuh. Bayangkan rasa jus asli buah-buahan diminum sejuk setelah seharian menahan dahaga, sungguh menyegarkan!.

Jus buah-buahan mempunyai banyak manfaat, salah satunya adalah detox. Amat penting untuk detox semula sistem pencernaan ketika berbuka puasa, lagi menarik, anda boleh minum jus Marigold Peel Fresh sebagai detox untuk kelihatan berseri di Hari Raya!

MARIGOLD Peel Fresh Orange

Seperti yang diketahui ramai, buah oren adalah sumber vitamin C dan ia sangat diperlukan oleh tubuh untuk sistem imun dan pada masa yang sama, boleh membantu menyerikan kulit anda.

MARIGOLD Peel Fresh Orange, tinggi dalam Vitamin A, C dan E dan Antioksidan, ia juga mengandungi sari buah oren sebenar yang penuh dengan kebaikan jus.

MARIGOLD Peel Fresh PowerJuice Powerberries

MARIGOLD Peel Fresh PowerJuice Powerberries ini diperkaya degan kehebatan 5 buah beri iaitu Acai beri, Beri Biru, Kranberi, Mulberi dan Raspberi. Pelbagai khasiat terkandung dalam jus ini yang memberi manfaat kepada kesihatan. Jus ini tinggi dalam Antosianin dan Antioksidan yang mampu membantu anda fokus dan segar sepanjang Ramadan ini!

MARIGOLD Peel Fresh PowerJuice Powerberries diperbuat daripada 100% jus buah-buahan tanpa tambahan gula, sememangnya berkhasiat untuk anda sekeluarga.

MARIGOLD Peel Fresh Kurang Gula Apple Aloe Vera

Bak kata orang, An apple a day, keeps the doctor away. Antara kebaikan jus epal adalah ia berupaya mempertingkatkan sistem imuniti tubuh. MARIGOLD Peel Fresh Apple Aloe Vera ini bukan saja tinggi dalam Vitamin C tetapi ia mengandungi 50% kurang gula*.

Sekarang, anda sudah tahu tentang kebaikan MARIGOLD Peel Fresh yang berkhasiat lagi menyegarkan. MARIGOLD Peel Fresh adalah pilihan tepat untuk juadah berbuka puasa, barulah lengkap!.

Jom berbuka dengan MARIGOLD Peel Fresh. Tunggu apa lagi? Dapatkan MARIGOLD Peel Fresh di pasaraya berdekatan atau klik di sini untuk ke laman web rasmi!



*Jika dibandingkan dengan minuman jus biasa