Penggunaan internet merupakan satu kemestian dalam kehidupan seharian kita, lebih-lebih lagi dengan komitmen kerja yang memerlukan kita sentiasa kekal berhubung antara satu dengan lain.

Namun, masalah terbesar pengguna adalah mencari penyedia internet yang bersesuaian dengan bajet, tetapi menawarkan pelbagai manfaat istimewa.

Jika anda merupakan pelanggan Astro dan mencari pelan internet paling berbaloi, ini merupakan perkhabaran baik untuk anda!


Sebagai pelanggan Astro, anda boleh tambahkan sahaja Astro Fibre bersama langganan bulanan dan secara automatik, anda bakal mendapatkan peningkatan kelajuan secara percuma!

Menariknya, pakej istimewa ini juga menawarkan sambungan internet berkelajuan 500Mbps dengan harga hanya RM90/sebulan**(HRD:RM189) selama 24 bulan apabila digabungkan bersama Pek TV anda. Penjimatan sehingga RM2,000!



Astro Fibre dengan kelajuan kencang juga mampu menampung penggunaan harian disamping sambungan yang dibuat oleh seisi keluarga untuk bermain permainan video, menonton rancangan kegemaran secara strim dan melayari internet dengan lebih lancar.

Tambahkan sahaja Astro Fibre pada bil bulanan Astro anda untuk memudahkan proses pengebilan dan pembayaran.

Astro Fibre didatangkan dengan faedah seperti:

- PERCUMA router Wifi 6
- PERCUMA pemasangan
- PERCUMA aplikasi Astro Fiber untuk memantau penggunaan internet & prestasi rangkaian anak anda

Tambahkan Astro Fibre pada pek TV anda dengan mengikuti pautan ini.