,
Gaya Hidup

Ini Sebab Blueberry Cheesecake Lava Cake Domino's Sold Out Dalam Tempoh Seminggu Saja!

Amri Hassan
23/07/2018
09:57 MYT
Lava Cake menjadi trend terkini pencinta manisan dan sering dihidangkan sebagai pencuci mulut.
Domino's Pizza pula baru-baru ini telah melancarkan pencuci mulut baharu, Blueberry Cheesecake Lava Cake yang sememangnya mendapat sambutan luar biasa.
Sesuai dengan kedatangan musim perayaan, Blueberry Cheesecake Lava Cake habis terjual dalam tempoh seminggu sahaja. Wow!
Jadi, kami senaraikan sebab-sebab Blueberry Cheesecake Lava Cake jadi fenomena dalam tempoh yang sangat pantas.
1. Buah Beri Biru di import segar dari Perancis
Sensasi rasa masam-masam manis ditambah dengan keju yang mencair dalam mulut dalam setiap kali suapan menambat hati pencinta manisan.
Buah beri biru yang dihasilkan untuk Blueberry Cheesecake Lava Cake pula diimport dari Perancis manakala keju pula dari New Zealand.
Mana mungkin tiada yang terpukau!
2. Memang sedap sampai meleleh air liur
Blueberry Cheesecake Lava Cake paling best dimakan ketika panas atau suam-suam. Dan inilah rahsia Dominos menghidang panas dan fresh terus dari oven terus ke mulut anda!
Barulah dapat nikmati keju cair dalam kek yang bertekstur lembut itu.
3. Ada kombo berbaloi yang didatangkan dengan Blueberry Cheesecake Lava Cake
Nak lagi best kalau makan bersama pizza Domino's yang ada pelbagai pilihan.
Anda boleh cuba promosi together-gether Buddy Combo (untuk dua orang) dengan harga RM42.90 atau Super Combo (untuk empat orang) yang berharga RM59.50 sahaja.
Dua set hidangan ini didatangkan bersama sebiji Blueberry Cheesecake Lava Cake.
4. Murah je!
Sebiji Blueberry Cheesecake Lava Cake dijual dengan harga pengenalan RM7.10 sahaja.
Sebab harga berbaloi-baloi ini juga Blueberry Cheesecake Lava Cake sold out dalam masa seminggu.
Kalau anda mahukan sedikit kelainan, Domino's Pizza ada menyediakan dua seleksi perisa lain iaitu Chocolate Lava Cake dan Peanut Butter Chocolate Lava Cake.
5. Tak perlu cakap banyak, anda tengok sendiri iklan YouTube ini.
Harga pengenalan ohsem Blueberry Cheesecake Lava Cake ini hanya sementara je tau. Jadi jangan tunggu lama-lama sebelum kehabisan lagi!
Untuk maklumat lanjut / membuat pesanan, hubungi Domino's menerusi talian 1-300-888-333 atau layari laman web www.dominos.com.my.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Advertorial

Sakit Hati Nak Stream X-Change Tapi Internet Slow? Tak Perlu Pening Kepala Langgan Pelan redONE Postpaid 5G SMART Untuk Telefon Pintar 5G PERCUMA Serta Data Pantas Tanpa Drama!

gempak
31/08/2024
05:55 MYT
Bayangkan tengah syok layan drama tapi internet asyik buffering, siapa je yang tak annoyed kan?
Advertorial

Sheriff Jalankan Misi Ops CLEAR Tewaskan Halangan, Bagaikan Syampu CLEAR Takkan Sentap Bila Seratus Peratus Mantap!

gempak
23/08/2024
07:20 MYT
Tidak dinafikan kehidupan sebagai selebriti pasti menjadi sorotan masyarakat sama ada dari segi kehidupan mahu pun penampilan.
Advertorial

Talentbank Umum Senarai Universiti Pilihan Majikan 2024, Sasar Untuk Tingkatkan Peluang Pekerjaan Selepas Tamat Pengajian

gempak
05/08/2024
06:55 MYT
Talentbank, dalam menerajui dan meningkatkan daya kebolehpasaran para graduan serta menghubungkan bidang akademia dengan sektor industri, telah mengumumkan senarai yang dinantikan ramai iaitu senarai Universiti Pilihan Majikan 2024.
Advertorial

Nak Tonton Ke Kodiang With Love Dengan Barisan-Barisan Pelakon? Beli Ribena Untuk Berpeluang Memenangi Tiket Secara Eksklusif Ke Tayangan Drama

gempak
16/05/2024
13:25 MYT
Buat peminat-peminat Ke Kodiang With Love, apa persamaan Hun Haqeem dengan Ribena? Nak tahu jawapannya? Mestilah dua-dua sama-sama manis! Jadi untuk tambahkan lagi kemanisan itu, Ribena telah menjalankan satu pertandingan di mana peminat-peminat berpeluang menyaksikan tayangan Ke Kodiang With Love finale bersama pelakon-pelakon drama tersebut.
Advertorial

Teringin Rasai Pengalaman Percutian Bermusim Paling Best? Melbourne Adalah Jawapannya

gempak
28/04/2024
08:55 MYT
Bestnya Melbourne!