Bekas personaliti televisyen, Azrinaz Mazhar Hakim selamat melahirkan bayi perempuan semalam.

Berita gembira itu diumumkan Azrinaz menerusi kemas kini terbaru di akaun Instagram miliknya sebentar tadi.

Menurut Azrinaz, dia bersyukur kerana proses bersalin berjalan dengan lancar serta kedua-dua ibu dan anak berada dalam keadaan sihat.

“Syukur, Alhamdullilah, saya dengan suami dengan gembiranya ingin mengumumkan kehadiran puteri kami pada Ahad, 15 September 2019 pada jam 10.20 pagi, seberat 2.75 kilogram. Kedua-dua ibu dan anak berada dalam keadaan sihat.

“Allah sebaik-baik perancang. Proses bersalin berjalan dengan lancar dan rasanya seperti berlalu dengan begitu cepat. Alhamdulillah.

“Kehadiran anak perempuan kami membuatkan kehidupan terasa lebih bermakna. Terima kasih atas doa, kata-kata semangat yang diberikan oleh keluarga dan juga rakan-rakan.

"Sekarang kami memerlukan sedikit masa untuk berehat dan akan mengemas kini perkembangan terbaru di masa akan datang,” tulisnya.
View this post on Instagram

Syukur, Alhamdullilah - My husband and I are happy to announce the arrival of our bundle of love and joy; our little girl ?? on Sunday 15th September 2019 at 10:20 am, weighing 2.75kg. Both mommy and baby are in pink of health - Indeed Allah SWT is the best planner. It was an easy-breezy delivery without any stitches, and it happened so quickly and smoothly. Alhamdulillah - She is so sweet and neat and such tiny little feet. Our precious little girl makes our lives complete. Thank you for your do’a, words of encouragement, strong support from family and love from beloved friends. Now we need to rest and will update again, soon #2nddayinhospital - ? @aslvn

A post shared by Azrinaz Mazhar (@azrinazmazharhakim) on


Terdahulu, Azrinaz melangsungkan perkahwinan dengan teman lama, Fairos Khan Abdul Hamid, 43, pada 1 Mei tahun lalu dan ia merupakan perkahwinan kedua buat Azrinaz.

Sebelum ini, Azrinaz dan suami sama-sama bertugas di TV3, namun mula rapat sejak lebih setahun sebelum mereka mendirikan rumah tangga.