Filem terbaru arahan Kabir Bhatia, Kerana Korona akan menemui anda esok, 21 Januari 2020.

Sudah tentu ramai yang tertanya-tanya apakah penceritaan yang akan ditampilkan dalam filem terbaru pengarah berbakat ini.

Manakan tidak, filem-filem Khabir Bhatia sebelum ini seperti Sangkar, Bisik Pada Langit, Cinta dan Pulang semuanya menyentuh perasaan dan meninggalkan kesan dalam minda penonton.

Apa yang pasti, Kerana Korona amat sesuai ditonton ketika ini memandangkan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) sedang dilaksanakan sekali lagi.

Bukan sekadar menjadi penghibur atau mengisi masa lapang di rumah, filem ini sendiri diinspirasikan daripada situasi masyarakat yang berhadapan pandemik COVID-19.

Jadi, ia lebih dekat dengan pemahaman penonton kerana sejak Mac tahun lalu sehingga hari ini, wabak COVID-19 masih belum terhapus dan ramai antara kita yang terkesan daripada pandemik yang melanda dunia ini.

Kerana Korona akan membawa penonton untuk menghayatai nilai murni serta sudut positif di sebalik pelaksanaan PKP.

Dibintangi oleh Rashidi Ishak, Rita Rudaini, Datuk Jalaludin Hassan, Fatimah Abu Bakar dan ramai lagi, filem ini akan menjengah ke pawagam rumah anda esok, menerusi Astro First (saluran 480).

Jangan lepaskan peluang untuk menyaksikannya!