Laman Utama

J.Lo Kongsi ‘Look’ Perkahwinan Pertama, ‘Menggoda’ Di Sebalik Veil

Maliah Surip
24/08/2022
04:25 MYT
Pasangan Jennifer Lopez dan Ben Affleck diketahui meraikan perkahwinan ringkas mereka pada Julai lalu dengan sebuah resepsi yang berlangsung mewah.
Namun resepsi yang berlangsung pada 20 Ogos 2022 itu dijalankan secara tertutup.
Mereka hanya mengundang ahli keluarga dan teman rapat seperti Matt Damon dan isteri, sutradara Kevin Smith untuk meraikan perkahwinan yang diadakan di ladang milik Affleck di Riceboro, Georgia, Amerika Syarikat.
Selepas beberapa hari majlis bersejarah itu berlangsung, J.Lo dilihat memuat naik foto penampilannya sebagai pengantin perempuan di akaun Instagram miliknya.
Foto tersebut menampilkan wajah J.Lo di sebalik veil berwarna putih.
“Penampilan pertama perkahwinan saya boleh dilihat di OnTheJLo.com," tulis pesohor itu.
Menurut Vogue, J.Lo mengenakan tiga busana pengantin rekaan Ralph Lauren Couture.
Dua bintang yang pernah bertunang namun putus sedekad lalu itu kembali bercinta dan mengambil keputusan untuk kembali bersama awal tahun ini.
Mereka kemudian bertunang pada April lalu dan mengejutkan dunia hiburan apabila berkahwin di Little White Wedding Chapel, Las Vegas pada Julai lalu dengan J.Lo menyarung gaun pengantin yang pernah dipakai dalam salah sebuah filem lakonannya.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Dayang Areeda Cuak Lakonkan Babak Nasi Kangkang Untuk Jerat Aliff Aziz - "Saya Risau Pandangan Masyarakat"

gempak
26/07/2024
13:55 MYT
Sepotong video yang memaparkan babak pelakon Dayang Areeda cuba menjerat Aliff Aziz dengan menggunakan ilmu sihir nasi kangkang mencuri perhatian ramai di media sosial.
Terkini

Netizen Terharu Lihat Pelajar Universiti Ini Beri Sepotong Kek Kepada Pekerja Restoran Mamak

gempak
26/07/2024
06:55 MYT
Beberapa pelajar dari sebuah universiti meraih perhatian netizen apabila rakaman yang memperlihatkan mereka memberi sepotong kek kepada seorang pekerja kedai makan yang sering mereka kunjungi viral di media sosial.
Hiburan

Sering Dipanggil ‘Aunty’, Sarah Suhairi Sedia Bergelar Ibu

gempak
26/07/2024
04:55 MYT
Menurut Sarah, dia sedia maklum status Aswad sebagai duda anak tiga namun itu tidak menjadi halangan untuk mereka berkenalan dan mendirikan rumah tangga.
Viral

Ibu Arwah Zulfarhan Akui Pernah Tak Restu Anak Masuk UPNM

gempak
26/07/2024
03:55 MYT
“Dia selalu dekat dengan kami sekeluarga,” begitulah keluhan ibu kepada arwah Zulfarhan, yang menyatakan dirinya pernah tidak merestui anak lelakinya itu untuk melanjutkan pelajaran di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM).
Hiburan

Dengan Sekali Lafaz, Sarah Suhairi Selamat Bergelar Isteri

gempak
26/07/2024
01:15 MYT
Penyanyi, Sarah Suhairi sah bergelar isteri kepada jejaka pilihan hatinya yang juga merupakan pensyarah, Aswad Anuar pada majlis pernikahan di Barern Hill, Hulu Langat pagi Jumaat.