Penyanyi Jaclyn Victor melahirkan rasa gembira apabila mengetahui bekas suaminya, vokalis kumpulan antarabangsa AZ Yet iaitu Shawn Rivera sudah mendirikan rumah tangga pada April lalu.

Berita Trending: Momen Makan-Makan Abby Abadi Bersama Keluarga, Aslam & Marissa Raih…

Jaclyn ucap tahniah

Menurut Jaclyn, dia hanya mengetahui berita itu menerusi laman Instagram dan turut mengucapkan tahniah serta mendoakan Shawn dan isteri baharunya itu.

“Sudah tentu saya tahu.. sejujurnya saya sangat gembira sebab dia sebelum ini berkata tidak mahu berkahwin semula dan akhirnya bertemu dengan seseorang dan berkahwin

“Saya ada memberikan ucapan tahniah di Instagram Story dengan kapsyen mendoakan yang terbaik buat mereka. Saya doakan dia dan isterinya bahagia selamanya.

“Saya tidak tahu menahu mengenai perkahwinan mereka namun mendapat tahu menerusi laman Instagram. Dia membuat pengumuman di Instagram saja,” kata Jaclyn kepada Gempak.

Jaclyn ditemui ketika sidang media pengumuman First Solo Consert Jaclyn Victor di Madam Lee Nyonya Private Dining, Hotel Palm Garden Putrajaya pada Selasa.

Berita Trending: Isu Lagu Pulangkan ‘Berhantu’ Sampai Masuk Dalam Mimpi, Ajai Dedah…

Masih berkawan, juara Gegar Vaganza 9 dan All Stars Gegar Vaganza ini memberitahu bekas suaminya juga berkesempatan bertemu dengan dua orang anak mereka ketika berkunjung di Malaysia pada Mei lalu.

“Kami masih lagi berkawan dan cuba untuk menjadi yang terbaik untuk anak-anak. Malah, bekas suami masih lagi berhubung untuk berkomunikasi untuk anak-anak.

“Apatah lagi, bekas suami tidak tinggal di sini. Jadi dia menggunakan teknologi untuk berhubung dengan anak-anak.

“Kebetulan pada awal bulan Mei, dia ada pulang ke Malaysia dan sempat bertemu dengan anak-anak,” ujarnya.

Berita Trending: Gadis Cantik Tular Gembira Lulus Lesen Memandu Rupanya Anak Aidid Marcello -…

Untuk rekod, Shawn mengumumkan dia dan Jaclyn sudah bercerai menerusi Facebook selepas lima tahun mendirikan rumah tangga.

Pasangan itu berkahwin di sebuah gereja bersejarah di Philadelphia, Amerika Syarikat pada 19 Julai 2014.

Hasil perkongsian hidup, mereka dikurniakan sepasang cahaya mata, Jonah Joshiah Rivera, 9, dan Molly Marguerite Rivera, 7.

Berita Trending: Ibu Fatimah The Family UK Kongsi Fenomena Pelik Sejam Sebelum Prosedur…