Pelakon, Jay Iswazir yang terkenal dengan membawakan watak jahat akui perlu bijak mempelbagaikan kreativiti dalam setiap karya dibawakannya.

Menurut pemilik nama lengkap Ahmad Iswazir Ismail ini setiap nakshah yang diterima sebagai antagonis tidak sama dan mempunyai kepelbagaian ‘jenis’ jahat.

“Jahat ini sebenarnya ada pelbagai jenis, memang secara lazimnya saya sering membawakan watak antagonis.

“Namun ada sedikit kelainan dalam watak tersebut untuk naskah Daddyku Gangster. Saya mencorakkan karakter itu menjadi sedikit unik bagi meninggalkan impak.

“Bukan apa, apabila sering ditawarkan watak jahat, saya tidak mahu lakonan itu kelihatan sama saja. Jadi apabila karakter jahat itu diselitkan dengan elemen jenaka, lebih memberikan kesan kepada penonton,” kata ketika ditemui Gempak.

Jay ditemui ketika majlis pratonton filem Daddyku Gangster arahan Ismail Bob Hashim baru-baru ini.

Selain Jay, filem ini turut menampilkan barisan pelakon popular termasuklah Zul Huzaimy, Adeline Tsen, Faizal Hussein, Ridzuan Hashim, Zalif Sidek, Reen Rahim, Azri Iskandar, Vanidah Imran, Alief Irfan serta dua pelakon cilik hebat iaitu Angelica Petra, Alief Irfan dan Arryyan Petra.

Daddyku Gangster yang menelan kos pembikinan kira-kira RM2.5 juta ini ditayangkan dipawagam bermula hari ini.

Daddyku Gangster menampilkan kelainan berbanding filem gangster yang lain kerana mengetengahkan elemen kekeluargaan.

Daddyku Gangster mengisahkan tentang Ray, iaitu seorang ketua kumpulan kongsi gelap yang gemar mencuri kereta mewah yang diseludup masuk ke Malaysia.