,
Laman Utama

Jamal Abdillah Tak Kisah Mas Idayu Kritik Persembahan Anak-Anak!

Shahrin Zulkifle
05/02/2023
15:20 MYT
Penyanyi lagenda Datuk Jamal Abdillah akui tidak kisah sekiranya dua orang anaknya iaitu Zaki Yamani dan Yamani Abdillah dikritik oleh juri tetap, Mas Idayu.
Jamal, 63, yang hadir memberikan sokongan kepada anaknya di pentas akhir sebuah acara nyanyian terdahulu telah disoal oleh Mas Idayu.
“Datuk Jamal awak marah tak saya tegur dan kritik anak anak awak?” soal Mas Idayu sebelum dibalas Jamal dengan mengangkat tangannya dan menunjukan simbol ‘ok’.
Dalam pada itu, Mas Idayu turut memuji persembahan Zaki dan Yamani yang membawakan lagu Potret nyanyian asal Akim & Majistret dan Pelukan Angkasa nyanyian asal Shila Amzah ft SOG.
“Awak berdua sangat bagus, ada perkembangan, saya suka progress yang kamu berdua berikan,” tambahnya.
Selain Zaki dan Yamani, antara pasangan duo yang berjaya melangkah ke pentas akhir program nyanyian tersebut ialah pasangan Ayda Jebat dan Fyna Jebat, Wani Kayrie dan Bella Astillah serta Sissy Iman dan Naim Daniel.
Undi bintang digital dan content kegemaran Top 5 anda di Gempak Most Wanted Awards 2022 di sini.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

“Fattah Okay Sahaja Di Set Penggambaran, Dia Sangat Professional” - Liyana Jasmay

gempak
14/09/2024
23:55 MYT
Pelakon dan penyanyi Liyana Jasmay enggan mengulas dan memberi sebarang komen berkenaan rumah tangga aktor, Fattah Amin. meskipun sedang menjalani penggambaran untuk sebuah naskhah bersama.
Viral

Nani Roslan Jadi Emosi Baca Komen Ibu Bapa Pertahankan ‘Abang Bas’ - “Berapa Ramai Rakyat Malaysia Yang Mempunyai Nafsu Terhadap…”

gempak
07/09/2024
01:55 MYT
Pempengaruh dan personaliti Nani Roslan meluahkan rasa berang apabila dia membaca komen reaksi segelintir ibu bapa menyokong video konten ‘Abang Bas’ yang tular di TikTok.
Hiburan

Zaki Yamani Ada Sebab Rahsiakan Result SPM - “Ayah Tak Duduk Sekali, Jadi Tak Rasa Nak Luah Pada Dia”

gempak
20/08/2024
12:55 MYT
Penyanyi Zaki Yamani memaklumkan dia mempunyai alasan sendiri mengapa merahsiakan keputusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) yang diperolehnya baru-baru ini.
Hiburan

Masih Terima Komen Negatif, Sophia Dedah Perlu Jumpa Pakar Kerana Siber Buli

gempak
07/08/2024
02:55 MYT
Pelakon Sophia AlBarakbah mendedahkan masih menjadi mangsa buli segelintir netizen di media sosial meskipun tiada lagi cerita kontroversi membabitkan dirinya.
Viral

Netizen ‘Serang’ Laman Sosial Imran Aqil Sebab Dahlia Rizal - “I Rasa Posting Imran Tak Ada Hate Dekat Dia…”

gempak
28/07/2024
01:55 MYT
Pelakon Imran Aqil mengakui dia jarang menerima komen kecaman atau netizen melemparkan kebencian di laman sosial miliknya.