Kepada semua yang sudah menonton Bakat+ MeleTOP FB Live Episode Prelude Dimentor Bersama 100PLUS Syafiq Kyle, Mimi Lana dan Nabil Ahmad, Ahad lepas tahniah diucapkan untuk korang semua.

Menarikkan? Banyak perkongsian daripada para mentor yang boleh dijadikan panduan pada masa akan datang.

Okay…kepada yang tidak sempat menonton atau yang sudah menonton tetapi mahu mendapatkan lebih banyak tips dan tunjuk ajar dari para mentor, jangan risau…

Kalau jugak nak tahu apa yang akan dikongsikan oleh Nabil Ahmad, Syafiq Kyle & Mimi Lana sepanjang live nanti, jangan lupa untuk saksikan live kami pada 12 Disember, 8PM! Katanya ada new task untuk finalis? Betul ke? Saksikan nanti!

Dan yang paling best, ada sesuatu yang istimewa untuk korang semua yang menonton nanti.

Korang hanya perlu tonton dan jawab soalan-soalan diberikan Nabil Ahmad serta berikan jawapan di ruangan komen. Senang kan?

20 orang yang berjaya menjawab soalan dengan tepat dan cepat akan menerima baucer F&N Life bernilai RM100.



Dan yang lagi best, tawaran istimewa 48 jam, dengan perbelanjaan minimum RM30 di platform F&N Life, anda boleh mendapatkan 100PLUS Recharge Bundle Pack secara percuma! Wow! Wow! Wow!

Tunggu apa lagi, grab peluang ni gais! Jangan lupa tanda calendar korang untuk sertai Bakat+ MeleTOP FB Live Episod Finale.

Namun, jangan risau, dengan 100PLUS, ia dapat membantu anda memacu fizikal dan mental dalam melalui cabaran tersebut. Sure senang-senang je dapat jawab soalan dari Nabil nanti!

Jadikan 100PLUS sebagai teman sejati ketika korang mengejar impian untuk memberi kecerdasan fizikal dan mental.

Siapa agaknya pemenang utama Bakat+ MeleTOP yang akan menerima hadiah utama berupa wang tunai RM10,000 dan tablet pintar Samsung S6 Lite?Sama-sama kita nantikan gais!

Dalam masa yang sama, jangan lupa hidratkan diri anda dan jadikan minuman isotonik 100PLUS sebagai teman untuk mencetuskan lebih tenaga dan inspirasi dalam memberikan persembahan terbaik menerusi Bakat+ MeleTOP!

Untuk lebih informasi, layari https://www.facebook.com.my/100plus/