Jika anda sedang tercari-cari telefon pintar 5G mampu milik, HUAWEI nova 7 SE sememangnya satu pilihan yang tepat.

Bekerjasama dengan salah satu penyedia perkhidmatan telco paling popular, Maxis, HUAWEI kini memberikan tawaran menakjubkan apabila anda kini boleh memiliki HUAWEI nova 7 SE pada harga RM1!

Wah, biar betul? Macam mimpi kan..tapi itulah realitinya! Dengan sekeping duit berwarna biru daripada poket anda itu, sudah cukup untuk anda memiliki telefon pintar 5G.

Semestinya ini merupakan satu tawaran yang tak boleh dilepaskan! Bermula 24 Julai, apa kata anda berkunjung ke outlet Maxis terdekat anda untuk menikmati tawaran hebat ini.



Dilengkapi kamera 64MP AI Quad, Super Night Selfie dan Dual-View Video Mode, sudah pasti ia memberikan satu pengalaman yang cukup praktikal dalam merakamkan saat-saat indah dalam aktiviti harian anda.

Bahkan, siri HUAWEI nova 7 merupakan peranti yang wajib buat semua anak muda, khususnya bagi mereka yang tercari-cari sebuah telefon pintar yang memberikan satu pengalaman yang terbaik! Paling penting, harganya yang mampu milik.

Tawaran siri HUAWEI nova 7

Inilah telefon pintar 5G paling mampu milik yang ada di pasaran setakat ini! HUAWEI nova 7 dan HUAWEI nova 7 SE semestinya sebuah telefon yang wajib ada bagi mereka yang sentiasa mementingkan gaya dan penampilan stylo. Nak ambil OOTD pun senang!

Anda kini boleh memiliki HUAWEI nova 7 bermula serendah RM39/sebulan dan HUAWEI nova 7 SE pada hanya RM1* (tertakluk pada terma & syarat)

#1 HUAWEI nova 7


#2 HUAWEI nova 7 SE
Bukan itu sahaja, ada tawaran yang lebih mengujakan, Beli 1, Percuma 1 bagi HUAWEI P40 dan P40 Pro dan promosi hebat untuk HUAWEI Y6p!




#3 HUAWEI P40

#4 HUAWEI P40 PRO
​Bagi mereka yang sudah lama menantikan untuk memiliki HUAWEI P40 Pro+ yang didatangkan dengan teknologi nano seramik, inilah masanya!




#5 HUAWEI P40 Pro +

Model flagship daripada HUAWEI ini boleh anda miliki dari serendah RM119/sebulan.


Dapatkan HUAWEI Y6p pada harga RM99


#6 HUAWEI Y6p
Nikmati widget Petal Search, Member Center Rewards & Banyak Lagi!



Semua telefon pintar HUAWEI dilengkapi dengan widget Petal Search, alat carian terbaharu daripada HUAWEI yang menjadi platform kepada pengguna mengakses pelbagai aplikasi kegemaran mereka.

Nak cari dan muat turun aplikasi di telefon pintar anda kini menjadi lebih mudah, cepat dan sentiasa dikemas kini.


HUAWEI Member Center Rewards

Dengan setiap pembelian siri HUAWEI nova 7, anda juga berpeluang menikmati makanan kegemaran anda sehingga RM1,000 hasil kerjasama dengan rakan niaga HUAWEI, AirAsia Big, Baskin Robbins's, Domino’s Pizza, Puma, Texas Chicken, Lazada, Free Fire dan banyak lagi.



Bahkan, ia turut dilengkapi dengan HUAWEI AppGallery yang mengandungi aplikasi seperti Maybank2u, Lazada, Tiktok, WeChat dan banyak lagi.

HUAWEI Gallery bagaikan satu pusat yang menawarkan apa sahaja untuk setiap pengguna.

Ada lagi guys! Bermula sekarang sehingga 12 Ogos 2020, bagi orang Pulau Pinang dan sesiapa yang merancang ke utara nanti, kami ada sesuatu yang istimewa buat anda!

Selepas ini, pengguna HUAWEI boleh mendapatkan bayaran parking RM5 dengan aplikasi Penang Smart Parking yang boleh diperolehi di HUAWEI AppGallery.

Bahkan, anda juga boleh menebus sehingga 2TB ruang simpanan Cloud HUAWEI (bagi tempoh satu bulan sahaja) untuk menyimpan foto, video dan juga menjadi backup bagi data chat , messenger dan banyak lagi (sah sehingga 31 Disember 2020)



Nikmati barangan percuma bernilai RM1,315 dengan setiap pembelian HUAWEI nova 7.

Bagi mendapatkan satu lagi pengalaman maksima, HUAWEI WiFi AX3 pada harga RM299 merupakan router pertama yang didatangkan dengan teknologi WiFi 6 Plus dalam memastikan kestabilan capaian sambungan internet.

Jadi, kalau anda belum ada rancangan pada hujung minggu ni, sekarang bolehlah tanda kalendar siap-siap, pakai pelitup muka, bawa sanitizer, dan lawatilah outlet Maxis berdekatan anda!

Anda juga boleh perolehi secara online di:

P40 - https://www.maxis.my/HuaweiP40
P40 Pro – https://www.maxis.my/HuaweiP40Pro
P40 Pro+ - https://www.maxis.my/HuaweiP40ProPlus
Nova 7 - https://www.maxis.my/HuaweiNova7
Nova 7 SE - https://www.maxis.my/HuaweiNova7se
Y6p - https://www.hotlink.my/HuaweiY6p

Bagi mengetahui lebih lanjut mengenai tawaran produk ini boleh layari HUAWEI Store di sini