Syawal terus diraikan meriah dengan pelbagai acara menarik. Akan datang, Astro bakal membawakan artis-artis kesayangan korang ke NU Sentral Kuala Lumpur pada 27 April ini bermula pukul 3 petang.

Sesi istimewa ini menjanjikan peluang korang bertemu dan beramah mesra dengan artis-artis kegemaran korang.

Antara barisan selebriti yang bakal hadir ialah Meerqeen, Mierul Aiman, Fasha Sandha, Malek McCrone, Qasrina, Emma Maembong, Shaheizy Sam, Liza Hanim, Mimi Lana, Niki Palikat, Erysha Emyra, Hisham Hamid, Amyra Rosli, dan rama lagi.



HELLO NU Sentral yang turut diraikan Bersama oleh Astro Rewards bakal dihoskan oleh Keanu Azman.

Acara tersebut turut akan menampilkan pra-tontonan drama terbaharu dari Astro Originals dan drama Astro, serta persembahan eksklusif dari OST, karya terbaik Siti Rosmizah, drama "Takdir Itu Milik Aku" oleh Niki Palikat & Afif Tarmizie, Liza Hanim dan tidak lupa untuk siri Astro Originals terbaharu, Framed oleh Nadeera Zaini.

Jadi, jangan lepaskan peluang untuk meriahkan lagi hari raya anda dengan menghadiri "HELLO NU Sentral" pada 27 April ini di NU Sentral.

Anda mungkin berpeluang bertemu dan bergambar bersama artis kesayangan anda! Mari sertai kami dalam meraikan keindahan Syawal bersama Astro.