,
Hiburan

Juara Tidak Bersendirian, Nak Bau Maskulin Macam Remy Ishak? Korang Patut Cuba Ni!

Asraf Aided
30/08/2019
11:01 MYT
Semua lelaki boleh melakar kejayaan apabila mempunyai semangat dan azam yang kuat dalam mengejar cita-cita.
Selain itu, kekuatan dalaman yang tidak mudah berputus asa juga turut menjadi faktor kejayaan seseorang individu.
Walau setinggi mana kejayaan digapai oleh seseorang lelaki, seorang juara lahir dari kegigihan dan kerja keras, tetapi persediaan menentukan segalanya. Aspek penjagaan diri juga haruslah sentiasa diutamakan untuk menjamin kesegaran sepanjang hari.
Aktor Remy Ishak merupakan seorang pelakon popular yang mula membina popularitinya pada sekitar tahun 2006. Seperti diketahui ramai, Remy bukan sahaja kerap muncul dalam filem-filem tempatan, malah dia juga sering muncul menerusi drama dan telefilem di Malaysia.
Remy sentiasa sibuk dengan jadual hariannya sebagai seorang pelakon berjaya. Bukan itu sahaja, Remy juga sibuk mengembara ke seluruh dunia. Sudah tentu kebanyakkan lelaki masa kini juga sibuk dengan jadual kerja dan kehidupan seharian, mereka memerlukan produk penjagaan diri yang boleh mengekalkan kesegaran dan berbau macho sepanjang hari!
Oleh itu, Remy memilih deodoran NIVEA MEN Deep terbaru kerana rangkaian produk NIVEA MEN Deep ini sangat membantu dirinya tak kira kemana dia pergi. NIVEA MEN Deep Amazonia amat berkesan digunakan ketika Remy sibuk berlakon dan mengembara memandangkan ia dicipta dengan formula anti peluh dan kuasa arang yang hebat manakala NIVEA MEN Deep Espresso sesuai dijadikan temannya ketika menghadiri majlis-majlis tayangan filem kerana ia meningkat keyakinan serta menyerlahkan karisma dirinya.
Rangkaian produk deodoran NIVEA MEN Deep - Amazonia & Espresso boleh dijadikan teman setia seseorang lelaki. Antara manfaat NIVEA MEN Deep Range dengan 3X tindakan iaitu anti-peluh, anti-bau dan haruman yang tahan lama, sudah tentu lelaki akan sukakannya. Begitu juga dengan Remy, tidak hairan lah dia beraksi hebat dalam filem Sangkar. Rangkaian deodoran NIVEA MEN Deep ternyata pilihan terbaik untuk seorang lelaki bergelar juara. Kenapa? Kerana juara tidak bersendirian! Mereka sentiasa mendapat sokongan dari insan-insan penting dalam hidup mereka yang turut menjadi faktor dalam melakar kejayaan. Begitu juga dengan rakan-rakan lelaki yang sentiasa memberi sokongan padu dan NIVEA MEN Deep merupakan teman yang memberikan keyakinan kepada lelaki untuk menghadapi sebarang cabaran.
NIVEA MEN juga merupakan salah satu penaja utama filem Sangkar yang sekarang ditayangkan di pawagam bermula semalam.
Sangkar dibintangi oleh Remy Ishak, Zul Ariffin, Mira Filzah, Ray Era, Nik Adam Mika dan ramai lagi. Jangan lepaskan peluang untuk menyaksikannya!
Jangan lepaskan peluang untuk anda memenangi sejumlah 500 pasang tiket wayang secara percuma! Jom dapatkan deodoran NIVEA MEN DEEP Espresso dan deodoran NIVEA MEN DEEP Amazonia segera di mana-mana pasaraya hiper utama, pasaraya dan farmasi berhampiran anda!
Jadi apa yang anda tunggu lagi? Sila layari http://bit.ly/NMsangkar . Tertakluk kepada terma dan syarat.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Laman Utama

Bahang ‘Polis Evo 3’ Kian Terasa, Jom Semak Semula Filem Yang Menampilkan Duo Hebat & Mengangkat Tema Polis

gempak
14/05/2023
09:46 MYT
Jom kita refresh semula filem-filem duo & tema polis.
Laman Utama

"Itu Bukan Ular Saya" - Dikecam Letak Ular Sawa Atas Sangkar Kucing, Aaron Aziz Tampil Bersuara

gempak
10/05/2023
02:05 MYT
Aaron Aziz Tampil Bersuara
Laman Utama

Ibu Tergamak Kurung Anak Dalam Sangkar? Dah Macam Haiwan! Rupanya Si Ayah...

gempak
01/06/2022
02:56 MYT
menurut laporan media antarabangsa, sangkar itu sebenarnya ...
Laman Utama

Zul Ariffin Tarik Diri Dari Pencalonan Yang Iktiraf Dirinya Popular

gempak
11/09/2021
08:20 MYT
kita kena hormat keputusan yang diambil
Laman Utama

Ini Empat Filem Lakonan Zul Ariffin Yang Dah Cipta Rekod Tersendiri.. Power La!

gempak
08/04/2021
00:50 MYT
Semua best!