Pelakon dan pengacara, Che Puan Juliana Evans mengambil pendekatan untuk tidak membuka akaun Instagram (IG) untuk cahaya mata sulungnya seperti mana dilakukan oleh kebanyakkan selebiriti.

Menurut Juliana, dia kini mempunyai tiga akaun yang perlu dijaga dan setakat ini tiada keperluan untuk membukan akaun IG anaknya, Tengku Kamiliah Zanariah Josephine Ehsan Shah.

"Saya ada dua akaun bisnes dan satu peribadi. Bagi saya cukuplah, nak jaga pun saya memerlukan banyak masa dan usaha," katanya.

Menurutnya, dia juga faham IG anak ini seakan menjadi trend bagi selebriti, namun dia berharap orang ramai menghormati pendiriannya.

"Saya faham kalau selebitri lain nak buat macam tu, mungkin untuk karier anak mereka. Namun saya ada pandangan yang berbeza untuk isu ini," katanya.

Juliana ditemui ketika majlis pelancaran butik terbaru jenama kosmetik antarabangsa, Lancome di Mid Valley, Kuala Lumpur semalam.

Untuk rekod Juliana mendirikan rumah tangga bersama Tengku Shariffuddin Shah Tengku Sulaiman Shah Al-Hajj pada April 2017.

Kedua-dua pasangan itu kemudian dikurniakan cahaya mata pada 13 Julai 2019.