Penyanyi Kaka Azraff sudah lama berhasrat untuk meluaskan namanya ke negara seberang, Indonesia.

Justeru, Kaka amat bersyukur kerana diberi peluang berkolaborasi bersama penyanyi Indonesia, Jaz dalam lagu duet mereka berjudul Karma.

"Sebenarnya sudah lama saya berhasrat untuk memasuki pasaran Indonesia kerana industri muzik di sana luas.

"Saya bersyukur dapat bekerjasama dengan Jaz dalam lagu Karma ini.

"Saya terbuka untuk berkecimpung di sana, kalau ada lagi rezeki kerjasama dengan artis dan komposer lain selepas ini, saya tidak akan menolak," katanya.

Kaka berkata demikian dalam sidang media virtual anjuran Sony Music Malaysia sempena melancarkan muzik video Karma baru-baru ini.

Dalam pada itu, Kaka juga mempunyai perancangan untuk menghasilkan album sulung selepas sekian lama hanya tampil menerusi single.

"Saya selalu tampil dengan single demi single sejak awal kerjaya, jadi, menjelang tahun ke-10 penglibatan saya dalam industri seni tahun depan, saya teringin untuk hasilkan album.

"Besar harapan saya untuk hasilkan album itu tahun depan sebagai ulang tahun pembabitan saya dalam industri dan tentunya sebagai buah trangan kepada peminat yang setia menyokong saya," katanya lagi.

Karma boleh didengari di semua platform digital terpilih, muzik video rasminya boleh ditonton menerusi saluran YouTube Sony Music Malaysia.