,
Laman Utama

“Kalau Kena Memang Mati Katak! Saman Jangan Tak Saman!" - Netizen Seram! Lihat Serpihan Binaan Jatuh Dari Kren, Hempap Kereta

Mya Amri
13/01/2023
05:25 MYT
Menakutkan! Itulah kata-kata yang diberikan netizen sebaik mendapat tahu mengenai serpihan binaan jatuh secara tiba-tiba dan menghempap sebuah kereta.
Menerusi foto yang kini tular di media sosial, difahamkan lokasi kejadian tersebut adalah di hadapan Wisma Central, Jalan Ampang.
Menurut saksi, kejadian itu berlaku adalah disebabkan serpihan projek binaan yang sedang di lakukan di kawasan tersebut terjatuh dari sebuah krane sebelum menghempap sebuah kereta Toyota Vios.
Bagaimanapun netizen menarik nafas lega selepas mengetahui kereta itu tidak mempunyai penumpang dan tiada kemalangan jiwa berlaku.
“Berlaku depan mata tadi… Terkejut bunyi kuat... Dia kena hotel dulu kemudian jatuh atas kereta. Nasib pemilik kereta keluar pergi 7E, kalau tak arwah dah,” jelas saksi.
Disebabkan kejadian tersebut juga, ada netizen mencadangkan agar pemilik kenderaan mengambil tindakan kerana insiden itu boleh meragut nyawa.
“Melibatkan nyawa ni. Kalau kena memang mati katak. Saman jangan tak saman,” saran seorang netizen.
“Perhhh! Saman kontraktor tu kaw-kaw sebelum nyawa manusia melayang. Tu kalau orang yang kena putus badan oh! Ngeri!” sokong netizen lain.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Laman Utama

Ibu, Dua Anak Ditemui Mati Dalam Bilik Ditutup Pita Pelekat

gempak
08/09/2023
11:19 MYT
Tiga individu ditemukan mati di kediaman mereka di sebuah pangsapuri di Kampung Baru Ampang
Laman Utama

Curi Sosej & Isi Ketam, Dua Remaja Berdepan Penjara Maksimum 14 Tahun

gempak
30/10/2022
21:21 MYT
Entah apa yang difikirkan dua remaja lelaki ini apabila disyaki memecah masuk stor makanan jiran yang juga peniaga untuk mencuri sosej dan isi ketam.
Laman Utama

Buka Tadika Sedia Khidmat Pendidikan Khas, Ahmad Idham; "Ampang Tempat Saya Membesar & Inilah Masa Untuk Saya Beri Balik Kepada Masyarakat"

gempak
10/04/2022
23:45 MYT
Idham juga akan memulakan gerakan untuk ke beberapa sekolah di Ampang di samping menziarahi keluarga di sekitar Ampang
Laman Utama

Zee Avi Kahwini Jejaka Jepun

gempak
22/11/2021
12:25 MYT
Tahniah Zee Avi!
Laman Utama

“Terpulang Pada Presiden Parti” - Hans Isaac Bakal Bertanding PRU15?

gempak
18/11/2020
08:17 MYT
Kita Budak Ampang!