Korang tahu tak Lotus's yang dahulunya Tesco, menawarkan rangkaian produk berkualiti tetapi dengan harga yang murah. Sangat berbaloi kalau bawa keluarga membeli belah di Lotus’s tau!

Yang dah biasa dengan jenama Tesco mesti dah tahu kualiti barangannya kan? Lotus’s juga menjanjikan yang sama tapi yang lagi best rangkaian produk yang ada sudah diupgrade gais!

Pasaraya Lotus’s ada semua produk yang dicari oleh setiap keluarga bukan sahaja barangan dapur malah produk makanan kesihatan, barangan penjagaan diri, bahan pencuci dan bermacam-macam lagi ditawarkan di bawah satu bumbung dengan harga yang berpatutan.

#1 Produk kebersihan diri


Oh ya, sekarang ini kita semua masih hidup bersama Covid-19 dan berada di fasa endemik, jadi kebersihan adalah keutamaan.

Aliv Senses Handwash, sabun basuh tangan yang bukan sahaja membersih bahkan mempunyai haruman lembut. Aliv Senses Handwash mempunyai enam pilihan haruman iaitu Cherry Blossom, Sweet Pea, Peony, Wild Rose, Citron dan Ocenia.

Tidak terlalu berbuih, tetapi mampu menanggalkan kotoran di tangan dengan berkesan dengan haruman lembut yang menyegarkan. Kualitinya juga telah diperbaiki untuk memberi kepuasan di hati pengguna!

Kalau nak beli lebih untuk buat spare, Aliv Senses Handwash juga didatangkan dalam refill pack tau! Berbaloi!

Selain itu korang juga boleh dapatkan Lotus's Disinfecting Multi-Surface Wipes 40s! Maklumlah, kita kerap keluar rumah untuk pergi bekerja, makan di restoran dan sebagainya kan. Jadi pastikan korang sentiasa bawa tisu pengelap ini bersama.

Sebab apa? Sebab tisu pengelap ini dapat membunuh virus yang menyebabkan demam dan serangan selesema. Keberkesanannya menghapuskan sehingga 99.9% virus seperti Koronavirus, Influenza A, H1N1 dan pelbagai jenis bakteria menjadikan ia pilihan terbaik!

#2 Produk menjaga kebersihan kediaman


Kediaman bersih, keluarga sihat dan bahagia! Di Lotus’s ada banyak pilihan untuk mak-mak antaranya Lotus's Toilet Bowl Cleaner 700ml - Clinging Bleach Gel dan Lotus's Toilet Bowl Cleaner 700ml - Tough Stain Remover. Memang berbaloi dengan harga yang berpatutan, kotoran degil di tandas dapat dihilangkan dengan mudah.

Untuk pakaian sentiasa harum dan berbau segar, Lotus's Laundry Liquid Detergent 4.1kg – Dazzling ini sentiasa menjadi pilihan ramai tau. Tak ada lagi bau hapak pada pakaian, wangi je…

#3 Produk terbaik untuk yang suka memasak dan mencari makanan sedap


Yang suka memasak, confirm puas hati dengan pembelian Lotus's minced chicken, Lotus’s chicken lasagna dan Lotus’s beef lasagna. Mudah untuk disediakan dan rasanya pula memang sedap! Mak-mak dah tak pening kepala nak sediakan bekal anak ke sekolah tau.

Snek sihat pun ada tau. Korang boleh pilih Biskut Oat Krim Kraker atau beraneka NaxNax untuk dijadikan snek atau sarapan pagi. Formula juga sudah diperbaiki dan keenakannya tidak perlu diragui! Nak lagi sihat, jadikan Lotus’s Cereal Flakes dan Swiss Style Muesli untuk memulakan hari anda.



Penggemar kopi jangan risau, kopi pra-campur Lotus’s menjanjikan kepuasan dengan aroma dan rasanya yang enak. Didatangkan dengan pilihan rasa iaitu regular, mild dan rich.

Petang-petang sambil menonton televisyen dengan keluarga, nak juga makanan ringan atau jus kan? Apa kata sesekali hidangkan keropok kentang rangup Lotus’s atau kentang goreng Lotus’s (boleh pilih nak crinkle cut fries, shoestring atau straight cut) bersama jus kordial Lotus’s!



#4 Lampin pakai buang anti bocor, pilihan ibu-ibu!

Untuk ibu-ibu yang ada anak kecil dan mencari lampin pakai buang yang berkualiti seperti Cute & Care Baby Pants (M,L,XL,XXL) ini.

Menggunakan material bermutu tinggi, kualiti lampin pakai buang jenama ini lebih tahan lama dan tak mudah bocor. Bahkan Lotus's telah menukar pengeluar bagi lampin pakai buang jenama ini. Kini, bayi kekal 'kering' dan kulit juga lebih sihat.

Lotus’s menjanjikan produk yang berkualiti dengan harga yang mampu milik dan ini sekali gus menjadikan pelanggan terus setia walaupun sudah bertukar nama namun Pasaraya Lotus’s tetap jadi pilihan utama.

Lotus’s juga di dalam perancangan untuk menambah lebih banyak rangkaian produk bermutu tinggi dengan harga mampu milik bagi memenuhi keperluan dan kehendak para pengguna.

**Sebarang perubahan atau pertukaran harga tertakluk kepada terma dan syarat.