,
Hiburan

Kenalkan Individu di Kedutaan Arab Saudi, Zizan Razak Terima Sejambak Bunga Daripada Neelofa

Zulaikha Yusof
10/08/2019
22:43 MYT
PPelawak dan pelakon Zizan Razak berkongsi telah menerima sejambak bunga daripada Neelofa.
Ia sebagai penghargaan kepada Zizan kerana telah menghulurkan pertolongan semasa pengacara itu berdepan masalah visa untuk menunaikan ibadah haji pada Rabu lalu.
Zizan adalah individu yang telah membantu Neelofa memperkenalkan beberapa individu di kedutaan Arab Saudi bagi menyelesaikan kemelut tersebut.
"Saya ingin mengucapkan terima kasih kerana membantu sewaktu saya memerlukan bantuan dan memperkenalkan saya kepada beberapa individu dari kedutaan Arab Saudi.
"Bantuan anda sangat saya hargai dan ia tak mungkin terlaksana tanpa pertolongan ikhlas anda. Terima kasih," tulis Neelofa di atas sekeping kad.
Perkara itu dikongsikan oleh Zizan menerusi Instagram Stories miliknya pada Jumaat lalu.
Terdahulu, Neelofa mendedahkan perjalanannya untuk menunaikan ibadah haji bersama jemaah lain tergendala selama dua hari kerana mempunyai masalah visa.
Neelofa bersama ahli keluarganya sepatutnya berangkat menunaikan ibadah haji pada 4 Ogos lalu.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

“Kami Menyimpan Harapan Tinggi Untuk Bekerjasama Lagi” - Neelofa Rakam Penghargaan Terima Kasih Buat Dr Zulkifli Sepanjang Bersama TheNoor

gempak
02/09/2024
10:05 MYT
Pengasas bersama dan Ketua Pegawai Eksekutif TheNoor iaitu Neelofa merakamkan ucapan terima kasih kepada bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Hal Ehwal Agama), Datuk Seri Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri.
Hiburan

Netizen Teka Neelofa Hamil Anak Ketiga? - "Cutenya, Macam Nampak Baby Bump Je"

gempak
26/08/2024
21:55 MYT
Bukanlah kali pertama netizen berteka-teki tentang status kehamilan selebriti yang juga usahawan terkenal, Neelofa.
Hiburan

PU Riz Beri Pandangan Mengenai Perkongsian Di Laman Sosial - “Bila Kau Post Benda Agama, Orang Kata Ini Nak Tunjuk baik”

gempak
20/08/2024
03:55 MYT
Pendakwah bebas, PU Riz atau Haris Ismail berkongsi pandangannya mengenai perkongsian seseorang itu di laman sosial menerusi platform Thread miliknya.
Hiburan

PU Riz Titip Pesanan Untuk Lelaki Bakal Berkahwin - “Perkara Ini Juga Ada Ulama Kata Wajib & Sunnah Kata Mesti Dibuat”

gempak
09/08/2024
06:55 MYT
Suami kepada selebriti Neelofa iaitu PU Riz atau Ustaz Haris Ismail menitipkan pesanan untuk golongan lelaki yang bakal mendirikan rumah tangga.
Hiburan

Pernah Jadi Juara, 'Chemistry' JoZan Sentiasa Ditunggu, Ini Momen Terbaik Mereka...

gempak
07/08/2024
09:55 MYT
JoZan merupakan gabungan dua pelawak hebat iaitu Johan dan Zizan Razak yang bermula sebagai peserta rancangan realiti, Raja Lawak musim pertama.