Comelnya! Pelakon dan penyanyi Janna Nick muncul dengan muzik video (MV) baharu berjudul KLIK KLIK Lagi Cun bagi mempromosikan telefon pintar terbaharu HONOR 90.

Menariknya, dalam MV KLIK KLIK Lagi Cun itu Janna Nick tampil dengan gaya dan vibes seperti artis K-Pop! Tariannya bersama sekumpulan penari yang memegang HONOR 90 itu sangat rancak dan menghiburkan.

Justeru jangan lepaskan peluang temui pelakon dan pengacara popular, Janna Nick dan menangi pelbagai hadiah menarik di HONOR 90 Roadshow bermula 2 sehingga 6 Ogos ini di LG East Court, IOI City Mall.

A post shared by Janna Nick (@jannanick)


Meet & Greet Bersama Janna Nick
Tarikh: 5 Ogos 2023 (Sabtu)
Masa: 2 hingga 4 petang
Tempat: LG East Court, IOI City Mall



Berbaloi baloi! Bukan sahaja dapat beramah mesra dengan Janna Nick malah pengunjung dapat membawa pulang hadiah bernilai sehingga RM13,900 dengan setiap pembelian telefon pintar, HONOR 90. Bukan itu, sahaja setiap pembeli jua berpeluang menyertai cabutan bertuah yang disediakan.

Menariknya lagi, hanya di HONOR 90 Roadshow ini anda boleh mencuba minuman kolaborasi terbaharu Zus X Pepsi.

Jadi tunggu apa lagi, beli HONOR 90 5G Series sekarang dengan hanya RM1799(12+256GB)atau RM2099(12+512GB)untuk mendapatkan hadiah percuma bernilai sehingga RM647 yang terdiri daripada HONOR Eardbuds X5, jaminan tambahan 1+1 tahun dan 180 hari perlindungan untuk keretakan skrin.

Selain itu, dapatkan juga HONOR 90 Lite dengan harga yang ideal dan berpatutan iaitu RM1099 (8+256GB)

Masih berfikir hendak beli HONOR 90? Teliti 5 ciri-ciri yang memang berbaloi!


#1 Reka Bentuk Cantik

Diamond Silver

Sangat cantik apabila menampilkan corak dengan bertakhtakan berlian yang halus namun menarik yang terukir halus di bahagian belakang. Ia ringkas, mewah dan elegan, diilhamkan oleh corak grid berlian yang boleh dilihat dalam barang kemas mewah.

Peacock Blue

Reka bentuk moden, romantis dan bergaya. Warna dan corak diilhamkan oleh batu permata opal dan bulu burung merak. Ia selesai dengan tekstur beku yang menyenangkan kedua-dua tangan dan mata.

Emerald Green

Reka bentuk dengan pilihan warna klasik dan abadi serta tekstur sejuk beku yang licin.

#2 Perlindungan Mata Peredupan Tanpa Risiko

Kualiti skrin bukan sahaja terletak pada peningkatan kualiti imej tetapi perlindungan mata juga harus menjadi tumpuan pengeluar telefon pintar utama.

HONOR 90 Perlindungan Mata Peredupan Bebas Risiko yang pertama di dunia mencapai PWM frekuensi ultra tinggi 3840Hz, ia juga diiktiraf oleh pensijilan bebas Flicker TÜV Rheinland.

Kelipan frekuensi rendah berbahaya kepada mata pengguna dan menyebabkan masalah kesihatan mata, yang boleh menyebabkan gangguan penglihatan, ketegangan mata, keletihan, penglihatan kabur dan gejala lain.

Jadi pilih HONOR 90 untuk Perlindungan Mata Peredupan Bebas Risiko untuk kesihatan mata anda.

#3 Kamera Belakang & Hadapan Berdefinisi Tinggi!


Satu-satunya telefon pintar yang mempunyai definisi tinggi dalam kedua-dua kamera belakang dan hadapan, 200MP + 50MP

Kamera Utama HONOR 90 200MP Super Sensing, dengan CMOS 1/1.4 inci dan teknologi piksel setara 16-dalam-1, menangkap lebih banyak butiran dan menyekat sorotan dengan lebih baik dalam mod resolusi tinggi.

#4 Storan Besar, 512GB!

Harga sangat berpatutan iaitu bermula dari RM1799, anda boleh dapat 12GB+256GB / 512GB, sangat mesra bajet!

Jarang sekali telefon jarak pertengahan mempunyai 512GB. Bagi mereka yang mempunyai keperluan storan yang besar, anda pasti boleh mempertimbangkan HONOR 90!

#5 Bateri Berkuasa Besar 5000mAh

Bayangkan HONOR 90 ini hanya seberat 183 gram dan 7.8m ringan tetapi dilengkapi dengan bateri 5000mAh
Bestnya, anda boleh enjoy penstriman video tempatan sehingga 19.5 jam berterusan dengan sekali cas!

Dikenali dengan 66W HONOR SuperCharge iaitu caj kepada 45% dalam masa 15 minit sahaja (bermula daripada 3%)

WOW, memang berbaloi dapat feature-fetaure fancy ni dengan harga hanya RM1,799. Patutlah Janna Nick suka sangat HONOR 90.

Untuk maklumat lanjut tentang HONOR 90, sila layari: https://bit.ly/HONOR90Gempak