Episod 6 KFC Real Deal Challenge #LifeAtThinker memang wajib tengok. Tapi sebelum korang tengok episod tu nanti, korang tahu tak kenapa ianya dipanggil KFC Real Deal?



Ini adalah kerana KFC Real Deal adalah keenakan KFC yang anda tak boleh dapat di mana-mana kecuali di KFC!



Dua KFC Real Deal ini adalah KFC Crispy Tenders yang merupakan daging ayam empuk dan lazat dengan resepi Hot & Spicy, dan juga KFC Nuggets yang merupakan Original Recipe dengan 11 herba dan rempah ratus.



KFC Crispy Tenders dan KFC Nuggets di datangkan dengan dua jenis pilihan sos iaitu Mustard Manis atau Krim Masam dan Bawang. Wah, kalau digabungkan KFC Crispy Tenders dan KFC Nuggets dengan mana-mana sos ini, sedap hingga menjilat jari!



Berbalik kepada KFC Real Deal Challenge dalam episod 6 #LifeAtThinker, mereka perlu memilih cabaran Truth or Dare! Kedua-duanya memang payah dan sangat mencabar! Apai dan Jai dari #LifeAtThinker perlu memilih sama ada untuk menjawab soalan dengan jujur atau melakukan aksi yang disuruh.



Siapa yang akan menang dalam KFC Real Deal Challenge ini? Sudah tentu anda kena tonton episod 6 KFC Real Deal Challenge #LifeAtThinker ini. Sambil menonton di laptop atau di telefon anda, jangan lupa ni nikmati keenakan KFC Crispy Tenders dan KFC Nuggets bersama sos yang lazat. Sedap hingga menjilat jari!