Setiap wanita pasti mempunyai keinginan untuk memiliki kulit muka yang bersih dan tidak kusam, bak kata orang nampak macam ala-ala glowing gitu.

Siapalah yang tak nak kulit glowing kan? Kulit nampak sihat dan nak pakai make up pun mudah sahaja.

Jadi apa kata korang cuba produk kecantikan Haneul ni, ha dengar nama pun dah lembut dan sedap je kan.

Pernah tak terfikir kadang-kadang nak menjaga kulit wajah ni sebenarnya perlu beri tumpuan berasaskan sains atau alam semulajadi?

Kalau nak tahu Haneul ini merupakan produk penjagaan kulit yang memfokuskan pada bahan berasaskan sains (Niacinamide) dan bahan semula jadi seperti ekstrak bunga putih.

Tak perlu nak pening-pening guys sebab Haneul ada kedua-duanya. Rangkaian penjagaan kulit Haneul menggabungkan yang terbaik sama ada dari segi sains mahu pun alam semulajadi.

Jadi korang sendiri boleh merasai keberkesanan gabungan sempurna untuk penjagaan kulit dan ini dia lima langkah mudah untuk mendapatkan kulit glowing dengan Haneul.

Lima Langkah Mudah Kulit Glowing Dengan Haneul


1. Cleanser: Memiliki tekstur lembut berbuih, tidak mengering dengan ekstrak bunga putih dan Niacinamide.



2. Toner: Mempunyai tekstur yang sangat ringan, berair, cepat menyerap, 2 kali ganda penghidratan dengan 4% Betaine dan Gliserin serta keseimbangan pH.



3. Serum: Penggalak pencerahan dengan limau kaviar (AHA semulajadi), 1% ekstrak cendawan liar.



4. Moisturiser: Mengandungi 4% Betaine, 3% Niacinamide dan bunga putih, tekstur krim gel juga lembut dan licin seperti sutera.



5. Sunscreen: Melindungi dan memberi kelembapan dengan SPF 50 PA+++, pelindung matahari hybrid (mengandungi penapis uv fizikal + kimia).

See! Memang tak menyesal kalau nak cuba pun guys.

Penjagaan kulit Haneul menggabungkan yang terbaik dari kedua-dua dunia dengan mengharmonikan bahan berasaskan sains dan juga alam semulajadi.

Alami keajaiban formulasi lembut namun berkesan yang membantu anda mencapai kulit terbaik diinginkan.

A post shared by Haneul 하늘 (@haneul.my)


Jadi apa tunggu lagi, dapatkan produk penjagaan kulit Haneul di Watson terpilih.

Layari Haneul.my di Instagram dan TikTok untuk perkembangan lanjut.