Rambut merupakan mahkota wanita malah lapan daripada sepuluh wanita bersetuju bahawa syampu adalah produk terpenting dalam rutin penjagaan rambut mereka.

Tetapi penggunaan syampu yang salah boleh membuatkan rambut rosak, kusam, kering dan mengalami keguguran.

Untuk menyelesaikan masalah ini, Pantene, jenama rawatan No. 1 di Jepun telah mempelopori barisan rawatan terbaik 'Pantene Miracles'.

Selepas ini tak perlu risau lagi nak mewarnakan rambut atau menggunakan syampu setiap hari kerana Pantene Miracles diformulasikan dengan 'Liposhot Pantene’ iaitu bahan pembaikan yang unik dengan kepekatan Pro-Vitamin B5 paling tinggi.

Percayalah! Dengan Pantene Miracles rambut akan menjadi selicin sutera tiada lagi rambut rosak dan kusam.

Produk Pantene ini baru sahaja dilancarkan di Malaysia pada 15 Ogos lalu bersama rangkaian runcit farmasi, kesihatan dan kecantikan terkemuka di Malaysia, Guardian.

Oleh itu dapatkan Pantene Miracles yang terdiri daripada tiga rawatan dan dua koleksi syampu serta perapi untuk memastikan rejim penjagaan rambut selembut sutera.

Untuk penjagaan lebih rapi dapatkan Pantene Miracles Dual Active Oil Serum yang hadir dengan reka bentuk yang inovatif iaitu serum jenis susu untuk membuang minyak dan gel yang melekat di rambut.

Jadi, tak perlu bimbang jika anda seorang yang kerap menggunakan ‘Hair Spray’, minyak rambut atau pun gel. Bestkan!

Lebih optimum lagi jika anda menggunakan Pantene Miracles Energy Day Mist dan Overnight Milk yang direka khas untuk merawat rambut anda pada waktu siang dan malam selepas penggunaan Syampu dan Perapi Pantene Miracles.

Percayalah, rawatan Pantene Miracles akan mencipta keajaiban segera untuk rambut!

Untuk butiran lebih lanjut mengenai siri Pantene Miracles, lawati Facebook Pantene Malaysia.

Kunjungi mana-mana kedai Guardian di seluruh negara untuk menebus tawaran menarik di barisan Pantene Miracles yang baru.