Jika anda sering bermain permainan video, menonton video di YouTube, chatting, mendengar muzik dan sebagainya, ini adalah pelan terbaik untuk anda kerana semuanya dapat dinikmati tanpa batasan!

Pelan Pascabayar Giler Unlimited GX50



Apa Yang Giler Sangat Pasal Pelan Ni?

Dengan menggunakan pelan ini, anda dapat menikmati strim video dan muzik, media sosial serta apa saja yang anda mahu tanpa had pada bila-bila masa!

Tiada sebarang sekatan masa dan sekatan aplikasi untuk anda, jadi, gunakan data setiap hari pada hari biasa dan hari minggu. Selain itu, anda boleh memaksimumkan data tanpa had ke semua aplikasi kegemaran.

Dah lah data tanpa had, lepas tu bagi 5GB data hotspot percuma pulak tu. Mmg gila! Kalau anda ada peranti kedua, boleh lah guna pelan ini.

Sentiasa berhubung 24 jam seminggu bersama orang tersayang dengan panggilan tanpa had ke semua rangkaian, paling menakjubkan, semua ini hanya bernilai RM 50 sebulan, memang giler bukan?

Betul Ke RM 50 Sebulan?

Ya! Tepat sekali! Anda juga boleh jimat RM 10 setiap bulan dengan hanya membayar RM 40 jika membuat pertukaran secara dalam talian. Pergi je kat website U Mobile dan buat pertukaran. Plan ini adalah bebas kontrak dan tiada caj ekstra atau kos tersembunyi! Lihat perbandingan di ebawah untuk ketahui sendiri betapa gilernya pelan pascabayar U Mobile berbanding telco lain :



Jadi, Adakah Pelan Ini Hanya Untuk Pengguna Pascabayar?

Sudah tentu tidak! Sekarang anda sudah tahu betapa gilernya pelan pascabayar U Mobile. Klik Saja https://www.u.com.my/plans/gilerunlimited/gx50 sekarang! Ni kami nak cerita pulak pelan prabayar U Mobile yang lagi giler!

Pelan prabayar Giler Unlimited GX30

Bagi pengguna prabayar, U Mobile juga turut menawarkan pelan Giler Unlimited GX30 yang didatangkan dengan data tanpa had untuk segalanya. Anda boleh lakukan apa sahaja yang anda mahukan sepertimana yang terdapat dengan pelan GX50. Anda tak perlu dah fikir pasal data nk habis kerana pelan ini tiada sebarang sekatan masa dan aplikasi serta tiada cas tersembunyi.
Selain itu, anda dapat menikmati 3GB mobile hotspot percuma untuk dikongsi bersama keluarga dan rakan-rakan.

Yang Ni Pulak Berapa Harganya?

Semua ini dapat dinikmati hanya pada RM 30 sebulan, RM 25 setiap bulan jika anda buat pertukaran secara online di u.my/mnp. Info lanjut boleh didapati di www.u.com.my/gx30.