Laman Utama

Layan 2022 MAMA Awards & Banyak Lagi Rancangan Korea Best Di tvN!

Amri Hassan
22/11/2022
06:30 MYT
Semua pelanggan Astro boleh menyaksikan anugerah K-pop terhebat, 2022 MAMA Awards secara langsung dan berhibur dengan program-program pelbagai popular Korea termasuk ‘You Quiz on the Block’, ‘House on Wheel 4’, ‘Europe Outside Your Tent’ dan banyak lagi, di tvN (Saluran 395), semasa tontonan komplimentari yang bermula pada 23 hingga 30 November 2022, menerusi Astro, Astro GO dan On Demand.
2022 MAMA Awards akan tersedia secara langsung kepada semua pelanggan Astro pada 29 dan 30 November, 3 petang untuk Karpet Merah dan 5 petang untuk majlis anugerah yang diadakan di Osaka’s Kyocera Dome, Jepun.
Anugerah tahun ini menampilkan persembahan mengasyikkan secara berturut-turut selama dua hari daripada K-idola terhebat, termasuk:
- 29 November: Stray Kids, TXT, JO1, Kep1er, HYOLYN, Forestella, BIBI, NMIXX, LE SSERAFIM, tarian istimewa daripada ahli kumpulan Street Fighter dan lebih lagi.
- 30 November: ITZY, TREASURE, ENHYPEN, IVE, ZICO, Lim Young Woong, (G)I-DLE, NiziU, INI, NewJeans dan lebih lagi.
Calon-calon 2022 MAMA Awards merangkumi gabungan ikon K-pop teratas seperti BTS, BLACKPINK, Stray Kids, GOT7, TOMORROW X TOGETHER, NCT DREAM, (G)I-DLE, TWICE, ATEEZ, ITZY, ASTRO, dan banyak lagi.
Anugerah ini juga akan mengiktiraf K-idola kegemaran peminat dalam kategori 'Worldwide Icon of the Year' dan 'Worldwide Fans' Choice'.
Sebagai tambahan, sepanjang tontonan komplimentari ini, pelanggan boleh terus berhibur dengan program pelbagai popular Korea, termasuk:
o Program kuiz mengejut ‘You Quiz on the Block’, menampilkan pasangan hos popular Yoo Jae-Suk dari program Running Man dan Jo Se-ho, setiap Khamis, jam 10.30 malam
o Musim baharu ‘House on Wheel 4’, mengisahkan tentang kehidupan mencabar Sung Dong-il, Kim Hee-won dan Rowoon (SF9) ketika mereka tinggal di rumah mudah alih, bergerak dalam bandar sekitar Korea, setiap Rabu, jam 10.30 malam.
o Selebriti dalam percutian di ‘Europe Outside Your Tent’, menampilkan empat pelakon Yoo Hae-jin, Jin Seon-kyu, Yoon Kyun-sang dan Park Ji-hwan, setiap Selasa jam 10.30 malam.
Untuk maklumat lanjut, layari content.astro.com.my.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Terkini

Netizen Terharu Lihat Pelajar Universiti Ini Beri Sepotong Kek Kepada Pekerja Restoran Mamak

gempak
26/07/2024
06:55 MYT
Beberapa pelajar dari sebuah universiti meraih perhatian netizen apabila rakaman yang memperlihatkan mereka memberi sepotong kek kepada seorang pekerja kedai makan yang sering mereka kunjungi viral di media sosial.
Viral

Ibu Arwah Zulfarhan Akui Pernah Tak Restu Anak Masuk UPNM

gempak
26/07/2024
03:55 MYT
“Dia selalu dekat dengan kami sekeluarga,” begitulah keluhan ibu kepada arwah Zulfarhan, yang menyatakan dirinya pernah tidak merestui anak lelakinya itu untuk melanjutkan pelajaran di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM).
Berita

Gara-Gara Beri Anjing Makan Berlebihan Sehingga Mati, Wanita Dihukum Penjara Dua Bulan

gempak
25/07/2024
21:55 MYT
Mahkamah di New Zealand menjatuhkan hukuman penjara dua bulan ke atas seorang wanita kerana memberi makan anjing peliharaannya secara berlebihan sehingga mati, lapor News Straits Times.
Hiburan

Malaysia Jadi Tuan Rumah BEYBLADE X SEA Cup 2024, Layan Juga Siri BEYBLADE X Di Astro Ceria!

gempak
25/07/2024
17:55 MYT
Para peminat permainan gasing moden dari Jepun, BEYBLADE, dari seluruh Asia Tenggara berkumpul bagi menyaksikan pelancaran BEYBLADE X Southeast Asia Cup (SEA Cup) 2024 baru-baru ini.
Viral

"Lepas Saya Letak Tu, Tak Pernah Tengok Dah Sampai Sekarang" - Individu Dipercayai Penulis Surat Layang Kes Buli Arwah Zulfarhan Tampil Bersuara

gempak
25/07/2024
07:30 MYT
Pemilik akaun Instagram, dipercayai individu yang pernah mengirimkan surat layang tentang kes buli bekas penuntut Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM), Allahyarham Zulfarhan Osman Zulkarnain tampil memuatnaik hantaran mengimbas kejadian yang berlaku sekitar tujuh tahun lalu.